اولین تصاویر از سریال فضایی «مردان واقعی» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸

اولین تصاویر از سریال فضایی «مردان واقعی» منتشر شد

کمپانی دیزنی با انتشار کلیپی از پروژه مشترک خود با «نشنال جئوگرافیک»، یعنی سریالی درباره برنامه فضایی آمریکا برای فرستادن انسان به فضا رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، سرویس آنلاین کمپانی دیزنی موسوم به دیزنی‌پلاس با انتشار کلیپی کوتاه از جدیدترین سریال خود یعنی «مردان واقعی – The Right Stuff» پرده برداشت. این کلیپ در مراسم کامیک‌کان که امسال به دلیل شرایط خاص و همه‌گیری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، منتشر شد.

«مردان واقعی» با همکاری موسسه «نشنال جئوگرافیک» و بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته تام وولفی ساخته شده و روایتگر روزهای اولیه سازمان فضایی ایالات متحده آمریکا و فرستادن اولین فضانوردان این کشور در قالب پروژه مشهور «مرکوری» به خارج از کره زمین است.

این سریال از نقطه آغاز داستان کتاب شروع می‌شود و هر فصل آن به یک ماموریت فضایی اختصاص دارد. فصل نخست در روزهای اوج جنگ سرد میان آمریکا و شوروی در ۱۹۵۸ می‌گذرد؛ یعنی زمانی که شوروی فضا را تحت تسلط خود درآورده است.

کلیپ منتشر شده روی آلن شپرد تمرکز دارد؛ فضانوردی که در نهایت به اولین فرد آمریکایی سفر کرده به فضا و یکی از معدود انسان‌های پا گذاشته روی کره ماه‌، بدل شد. در این کلیپ، شپرد با بازی نیک مک‌دورمن تلاش دارد حرفه خود را پیش از خطر نابودی، قبل از آن که اصلا آغاز شود نجات دهد، چرا که او در حال تاخیر برای رسیدن به اولین جلسه ملاقات سازمان فضایی با فضانوردان بالقوه است.

گفتنی است کتاب «مردان واقعی» نه فقط به خاطر اهمیت تاریخی پروژه مرکوری که به خاطر به ارمغان آوردن جایزه بهترین کتاب ملی آمریکا، اثری مهم تلقی می‌شود. اقتباس سینمایی فیلیپ کافمن از کتاب «مردان واقعی» در سال ۱۹۸۳ توانست ۴ جایزه اسکار آن سال را به دست آورد.

«مردان واقعی» با تهیه‌کنندگی «اپین وی پروداکشنز» – کمپانی متعلق به لئوناردو دی‌کاپریو – از پاییز امسال از دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است