انتشار رمان «اِما» به قلم جین اوستن | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۸

انتشار رمان «اِما» به قلم جین اوستن

رمان «اِما» اثر جین اوستن با ترجمه‌ نسرین علی محمدی در نوبت اول چاپ از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «اِما» اثر جین اوستن با ترجمه‌ نسرین علی محمدی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

اِما وودهاوس، زنی جوان، ثروتمند، زیبا و بسیار خودشیفته است که تقریبا در تمامی عمرش، زندگی بدون نگرانی و بی دغدغه ای داشته است. جین اوستن با نوشتن کتاب «اما»، توانایی و استعداد خود در به نقد کشیدن نگاه‌های همیشه حاضر اجتماع و همچنین، گردهم آوری اتفاقاتی به ظاهر بی اهمیت و خلق مفهومی ژرف و تأثیرگذار را به رخ همگان کشیده است.

رمان «اما» از وجود بهترین شخصیت‌های خلق شده توسط اوستین بهره می برد: هریت اسمیت مهربان و خوش رفتار، خانم بیتس پرحرف و کج خلق و پدر عجیب و غریب اِما یعنی آقای وودهاوس.

اما که معتقد است هیچ رابطه عاشقانه‌ای روی او تأثیر ندارد، تلاش می‌کند تا عروسی اشرافی و مجللی برای هریت تهی دست ترتیب دهد؛ ولی از درک احساسات درونی خود نسبت به مردی جذاب به نام آقای نایتلی غافل می ماند.

نتیجه این امر، داستانی جذاب و پر از برنامه ریزی، دسیسه و کنایه‌های شخصیت‌های رمان است که به شکلی استادانه توسط جین اوستن در کنار هم گنجانده شده‌اند. نویسنده این اثر در جایی گفته بود که «هیچ کس جز خودم به این اندازه قهرمان داستان را دوست نخواهد داشت.» این در حالی است که کتاب «اما»، به سرعت هواداران بی‌شماری در دنیای ادبیات پیدا کرد و بهترین و لذت بخش ترین اثر جین اوستن در نظر گرفته می شود.

انتشارات قدیانی این کتاب را در ۴۸۸ صفحه با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است