حمایت بازیگر نامزد اسکار از وودی آلن/ از همکاری پشیمان نیستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۳

حمایت بازیگر نامزد اسکار از وودی آلن/ از همکاری پشیمان نیستم

سامانتا مورتون بازیگر نامزد جایزه اسکار برخلاف بسیاری از اهالی هالیوود از همکاری با وودی آلن پشیمان نیست.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، سامانتا مورتون بازیگر نامزد جایزه اسکار فیلم های «در آمریکا»، «گزارش اقلیت» و «رذل و دوست داشتنی» در مصاحبه خود با ونیتی فیر گفت که از همکاری با وودی آلن پشیمان نیست و قدرشناس این تجربه برای همه زندگیش است.

مورتون که با آلن در سال ۱۹۹۷ در فیلم «رذل و دوست داشتنی» کار کرده گفت: من با کارگردانی کار می کردم که مهربان و بامزه بود و کار کردن با او تجربه فوق العاده ای بود. پس از آن زندگیم تغییر کرد. برای همیشه قدردان و سپاسگزار او هستم.

در فیلم «رذل و دوست داشتنی» مورتون نقش یک زن لال را از طبقه پایین جامعه که عاشق یک گیتاریست جاز با بازی شان پن می شود، بازی می کرد. مورتون برای این نقش نامزد جایزه اسکار بازیگری شد.

مورتون اعلام کرد با وجود مواجه آلن با اتهام سواستفاده جنسی از دیلان فارو دختر خوانده اش، او هیچگاه از کار کردن با آلن احساس پشیمانی نکرده است.

این بازیگر پیش از این در سال ۲۰۱۴ از تجربیات تلخ خود که چندین بار مورد سواستفاده قرار گرفته بود، صحبت کرده بود.

او در این باره گفته بود: نسبت به هرکسی که مورد سواستفاده قرار گرفته احساس همدردی می کنم.

وودی آلن کارگردان اسطوره ای سینمای جهان با وجود هجمه هایی که این روزهای علیه اش است هم اکنون در حال فیلمبرداری فیلم جدیدش با حضور کریستوف والتز در کشور اسپانیاست. او چندی پیش نیز اعلام کرد که قصد کناره گیری از سینما را ندارد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است