کتاب «من هم کرونا گرفتم» برنده جایزه سمپوزیوم خودمراقبتی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

کتاب «من هم کرونا گرفتم» برنده جایزه سمپوزیوم خودمراقبتی شد

رمان «من هم کورونا گرفتم» نوشته روح الله حسینی برنده جایزه نخست هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره ملی خودمراقبتی و آموزش بیمار شد.
به گزاش صبا، رمان «من هم کورونا گرفتم» نوشته روح الله حسینی(عطش) برنده جایزه نخست هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره ملی خودمراقبتی و آموزش بیمار، ویژه همه گیری کووید ۱۹ شد.
این سمپوزیوم به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شده است.
«من هم کورونا گرفتم» روایتی است اول‌ شخص از زبان یک قهرمان بوکس که سال‌ها پیش این ورزش را به شوق ادبیات و نوشتن کنار گذاشته و اینک در کشاکش میان مرگ و زندگی بر اثر ابتلا به بیماری کورونا، زندگی گذشته و آینده خویش را از نظر می‌گذراند. او که در کتابخانه شخصی‌اش زندانی قرنطینه شده است هم باید با بیماری مبارزه کند و هم با تناقضات فردی، اجتماعی، سیاسی و فلسفی‌ای که ذهنش را به‌شدت درگیر کرده‌اند.
روح‏ الله حسینی دانش‏ آموخته زبان و ادبیات فرانسه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است. علاوه بر کتاب پژوهشی بحران مدرنیته و مدرنیته در بحران، که از سوی انتشارات فرانسوی ارمتان منتشر شده است، مقالات فارسی و فرانسوی بسیاری نیز در حوزه هنر و ادبیات فرانسه و فارسی از این نویسنده و مترجم ادبی به چاپ رسیده است.
مجموعه داستان «موج ها و دریاها» و داستان «کهکشان ها، تو و خدا و من» و مجموعه مقالات «فایده ادبیات» از دیگر آثار عطش هستند که پیش‌تر و از سوی انتشارات نگاه و خاموش به بازار عرضه شده‏‌اند.
«من هم کورونا گرفتم» نوشته روح‌اله حسینی «عطش» استاد دانشگاه تهران به همت نشر لوگوس به بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است