فیلمبرداری محصول مشترک سینما ایران و افغانستان به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹

فیلمبرداری محصول مشترک سینما ایران و افغانستان به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «روزی روزگاری ایران» محصول مشترک سینما ایران و افغانستان به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا جعفری به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، فیلمبرداری «روزی روزگاری ایران» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا جعفری و تهیه کنندگی امیر زمستانی و غلامرضا جعفری در تهران به پایان رسید.
این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و افغاستان است و در ژانر اجتماعی، داستان خانواده ای افغان را که در یک ویلا سرایدار هستند روایت می کند.

وحیدشیخ زاده، امیر زمستانی، سوگل قلاتیان، شهره سادات موسوی، سحرناز عباس زاده، حسن مقصودی، الناز محمد بیگی، ایلین جاهد، رونیکا بهرام زاده، سهراب انصاریان و مرجان علوی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به برنامه ریز و دستیار کارگردان: فرزین فتحی، مجری طرح: وحید شیخ زاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، فیلمبردار: شایان شیخ زاده، مدیرتولید: پویا نوری، صدابرداری: بابک نیازی، طراح صحنه و لباس: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: رسول نعمتی، تدوین: پویان شعله ور، صداگزار: سید محمود موسوی نژاد، آهنگساز: امیرهوشنگ شاهرخی، مدیر تدارکات: اصغر بازگشا، منشی صحنه: شقایق صادق، عکاس و مشاور رسانه ای: محسن بیده و فیلمبردار پشت صحنه و عکاس دوم: حسین عصار اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است