ساخت کلیپ برای قطعه جهان پهلوان تختی/ خوانندگان پاپ دچار تکرار شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
سیامک آقایی در گفتگو با صبا:

ساخت کلیپ برای قطعه جهان پهلوان تختی/ خوانندگان پاپ دچار تکرار شده‌اند

سیامک آقایی از ساخت کلیپ تصویری برای قطعه جهان پهلوان تختی برای صدا و سیما خبر داد.

سیامک آقایی خواننده و ترانه سرا در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: چند سال پیش اثری را برای جهان پهلوان تختی ساختم و بعد از مدتی تصمیم گرفتیم سر مزار این بزرگ‌مرد در ابن باویه اجرای زنده داشته باشیم و تمامی کارها انجام شده بود ولی به دلیل مسائل و مشکلاتی در هیات کشتی این اجرا به تعویق افتاده است و‌ منتظریم شرایط از نظر بیماری کرونا بهتر شود تا دوباره برای اجرا اقدام کنیم. امیر عظیمی آهنگسازی این اثر را به عهده داشته است و فیروز ویسانلو و حمیدرضا آفریده به عنوان نوازنده با ما همکاری کرده اند.

این خواننده با اشاره به اینکه کلیپ تصویری این اثر به زودی ساخته می شود، تاکید کرد: به دلیل بیماری کرونا هنوز شورای صدا و سیما تشکیل نشده است و ما منتظر اخذ مجوز و اقدامات لازم از سوی صدا و سیما هستیم تا کلیپ این اثر را بسازیم و پس از ساخت در صدا و سیما پخش می شود. همچنین در دوران این بیماری کمتر فعالیت می کنم زیرا کادر درمان واقعا خسته هستند و ما باید بیشتر رعایت کنیم تا استرس و کار این عزیزان کمتر شود. من به عنوان یک عضو کوچک از جامعه هنری به همه پرستاران و پزشکان خسته نباشید می گویم و از مردم می خواهم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت موسیقی پاپ هر روز بدتر از روز گذشته می شود، خاطرنشان کرد: من سال ها در آمریکا با یک کمپانی موسیقی همکاری کردم و چندین سال کنسرت های بزرگ برگزار کردم و طبق تجربیاتم موسیقی پاپ در ایران  در حال درجا زدن است و هنرمندان تلاشی برای پیشرفت این ژانر نمی کنند بلکه فقط کارهای تکراری ارائه می شود. خواننده های موسیقی پاپ واقعا استعداد دارند ولی بعد از مدتی دچار تکرار می شوند و تلاش نمی کنند آثار متفاوتی منتشر کنند.

این خواننده در پایان گفت: خیلی از پیشکسوتان ما ۵۰ سال یا بیشتر در حوزه موسیقی فعالیت کرده اند و هنوز هم به دنبال کارهای خوب در موسیقی هستند در نتیجه جوانان باید پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار دهند و به جای اینکه وارد حاشیه شوند بیشتر به فکر موسیقی و مخاطبان این حوزه باشند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است