هر سوالی درباره کرونا دارید از ما بپرسید

به گزارش صبا، «شما بپرسید» نام برنامه‌ای است که پخش آن از چهارم مرداد ماه 1399 به طور همزمان از تمامی شبکه‌های رادیویی استانی آغاز می‌شود.

بهترين و مجرب ترين پزشكان در سراسركشور از ساعت 15 تا 16 آماده پاسخگويی به هموطنان عزيز درباره همه موضوعات مرتبط با ويروس كوويد نوزده هستند.

برنامه جديد «شما بپرسيد» از شنبه تا چهارشنبه، به طور زنده اجرا می‌شود و شما می‌توانید از آخرين يافته‌ها در حوزه كرونا مطلع شويد، راه‌های مقابله با مسایل و مشكلات روحی مبتلايان يا افراد در معرض خطر را بدانيد، روش‌های سرگرمی در خانه را در دوران قرنطينه بیاموزید و هر پرسشی كه داريد، بپرسيد.

بخشی از این برنامه به شنوندگان اختصاص دارد بنابراین شما هم می‌توانيد با ارسال فایل صوتی، یا ازطریق پیامک و تلفن با اين برنامه همكاری كنيد، اگر بيمار بوديد از تجارب خود بگوييد، اگر از فرد مبتلا پرستاری می‌كنيد درباره چالش‌هایی که با آن مواجه شده‌اید بگویید، و تجارب زندگی خود را در قرنطينه بادیگران به اشتراک بگذارید.

این برنامه علاوه بر برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت است که در جدول پخش رادیوهای استان‌ها به صورت روزانه وجود دارد. این برنامه به شکل سراسری به جدول پخش رادیوهای استانی اضافه شده است تا به پاسخگویی سئوالات و ابهامات شنوندگان درباره کرونا بپردازد.

برنامه «شما بپرسيد»، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٥ تا ١٦ از شبكه راديويی استان پخش می‌شود.

انتهای پیام/