هر سوالی درباره کرونا دارید از ما بپرسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸

هر سوالی درباره کرونا دارید از ما بپرسید

پخش برنامه «شما بپرسید» از چهارم مرداد ماه 1399 به طور همزمان از تمامی شبکه‌های رادیویی استانی آغاز می‌شود.

به گزارش صبا، «شما بپرسید» نام برنامه‌ای است که پخش آن از چهارم مرداد ماه ۱۳۹۹ به طور همزمان از تمامی شبکه‌های رادیویی استانی آغاز می‌شود.

بهترین و مجرب ترین پزشکان در سراسرکشور از ساعت ۱۵ تا ۱۶ آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز درباره همه موضوعات مرتبط با ویروس کووید نوزده هستند.

برنامه جدید «شما بپرسید» از شنبه تا چهارشنبه، به طور زنده اجرا می‌شود و شما می‌توانید از آخرین یافته‌ها در حوزه کرونا مطلع شوید، راه‌های مقابله با مسایل و مشکلات روحی مبتلایان یا افراد در معرض خطر را بدانید، روش‌های سرگرمی در خانه را در دوران قرنطینه بیاموزید و هر پرسشی که دارید، بپرسید.

بخشی از این برنامه به شنوندگان اختصاص دارد بنابراین شما هم می‌توانید با ارسال فایل صوتی، یا ازطریق پیامک و تلفن با این برنامه همکاری کنید، اگر بیمار بودید از تجارب خود بگویید، اگر از فرد مبتلا پرستاری می‌کنید درباره چالش‌هایی که با آن مواجه شده‌اید بگویید، و تجارب زندگی خود را در قرنطینه بادیگران به اشتراک بگذارید.

این برنامه علاوه بر برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت است که در جدول پخش رادیوهای استان‌ها به صورت روزانه وجود دارد. این برنامه به شکل سراسری به جدول پخش رادیوهای استانی اضافه شده است تا به پاسخگویی سئوالات و ابهامات شنوندگان درباره کرونا بپردازد.

برنامه «شما بپرسید»، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١۵ تا ١۶ از شبکه رادیویی استان پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است