«هیئت تعطیل نیست» به شبکه یک رسید/ ثبت فداکاری‌ها در مبارزه با کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

«هیئت تعطیل نیست» به شبکه یک رسید/ ثبت فداکاری‌ها در مبارزه با کرونا

مستند «هیئت تعطیل نیست» با محوریت مبارزه با کرونا پنجشنبه دوم مرداد از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا، مستند «هیئت تعطیل نیست» از آثار گروه مستند روایت فتح با محوریت مبارزه با کرونا به کارگردانی مجتبی طاهری است که پنجشنبه دوم مرداد ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

مجتبی طاهری کارگردان مستند «هیئت تعطیل نیست» گفت: می‌گویند تجمع ممنوع، مراسم ممنوع، عزاداری و برگزاری جشن شادی ممنوع! اما هیات تعطیل نیست! ازخودگذشتگی جهادگران امروز و هیاتی‌های قدیمی که در هیات‌ها یاد گرفته‌اند از هر شرایطی مسیری برای خدمت به خلق خدا پیدا کنند ما را به ساخت این مستند برای ثبت این فداکاری‌ها جذب کرد.

وی عنوان کرد: با شروع همه گیری کرونا خبرهای متفاوتی از گوشه و کنار دنیا مبنی بر غارت فروشگاه‌ها، نزاع بر سر کالاهای بهداشتی، عدم پذیرش سالمندان مبتلا و برتری جوانان از سوی مراکز درمانی و… به گوش می‌رسید اما چیزی که در ایران شاهد آن بودیم یکدلی، همبستگی و تلاش فرد فرد جامعه برای مبارزه با این بحران بود. نگاه بچه‌های جهادی در مقابل رفتارهای شایع در دنیا جرقه‌ای برای پرداختن به موضوع خدمت رسانی در شرایط سخت این روزها و انگیزه‌ای برای شروع مستند «هیئت تعطیل نیست» بود.

کارگردان مستند «هیئت تعطیل نیست» افزود: جوانان و خادمان حسینیه کربلا جهادی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با تشکیل گروه جهادی در خط مقدم جهاد علیه این ویروس منحوس در منطقه خود بوده‌اند، این روزها در ادامه این جهاد مقدس باز هم در حال تلاش هستند و در ساخت این مستند بسیار با ما همکاری کردند.

طاهری در پایان گفت: سال نو برای هر کس یک معنایی دارد؛ چیدن سفره هفت سینِ، خرید لباس نو، گشت و گذار در بازار شب عیدِ، مهمانی و دید و بازدید و گرفتن اسکناس‌های لای قرآن پدربزرگِ، بعضی افراد نیز برای سال نو معنی دیگری دارند. داستان ما داستان آن انسان‌ها است.

مستند «هیئت تعطیل نیست» از شبکه یک سیما، پنجشنبه ۲ مرداد ساعت ۱۷:۴۵ به کارگردانی مجتبی طاهری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است