جیمز وان به دنیای سینمای وحشت بازمی گردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
خالق «اره» دست به کار می‌شود؛

جیمز وان به دنیای سینمای وحشت بازمی گردد

بر اساس اعلام برادران‌ وارنر، جیمز وان کارگران مالزیایی- استرالیایی هالیوود و خالق آثار پرفروش و پرطرفداری چون «آکوامن» و «خشمگین7»، یک پروژه ترسناک را جلوی دوربین می‎برد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، جیمز وان کارگردان فیلم پرفروش «آکوامن» برای پروژه بعدی خود در حال بازگشت به ریشه‌های فیلم ترسناک‌سازی خود است.

بر اساس اخبار منتشر شده، وان قصد دارد قبل از تهیه «آکوامن۲» – که انتظار می‌رود کارگردانی آن را هم بر عهده داشته باشد – فیلمی مهیج، ترسناک و همچنان بی‌نام را در پاییز امسال جلوی دوربین ببرد.

این پروژه بر اساس داستانی به قلم وان و اینگرید بیسو است و فیلمبرداری آن در لس‌آنجلس انجام خواهد شد. علاوه بر این جیمز وان تهیه‌کنندگی کار را نیز در کنار مایکل کلیر بر عهده دارد.

نیولاین‌سینما، شاخه‌ای از برادران‌ وارنر که پیش از این با وان در پروژه‌های ترسناک «احضار» و «چراغ‌های خاموش»(۲۰۱۶) همکاری داشته و در پروژه آینده او یعنی «مورتال کمبت» (۲۰۲۱) نیز حضور دارد، پخش جهانی این اثر ترسناک جدید را در دست دارد.

تا کنون از جزییات داستان خبری به بیرون درز پیدا نکرده است اما گفته می‌شود این فیلم در حوزه‌ای از ژانر ترسناک قرار دارد که تا کنون وان آن را تجربه نکرده است.

جیمز وان عمده شهرت خود را بعد از ساخت و تهیه سری فیلم‌های‌ وحشتناک و خونین «اره» به دست آورد و سپس با مجموعه‌های «احضار» و «توطئه‌آمیز» رو به دنیای ارواح خبیث و شیاطین نهاد.

آخرین باری که جیمز وان در مقام کارگردان پشت دوربین قرار گرفت، برای فیلم «آکوامن» کمپانی برادران‌ وارنر و دی‌سی کمیک بود. فیلمی که بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و به پرفروش‌ترین محصول دنیای سینمایی دی‌سی کمیک بدل شد.

وان هم اکنون مشغول تولید قسمت سوم «احضار» است که قرار است ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است