انتشار «طبیب جان» برمبنای مرکب‌خوانی استاد شجریان/ تولید آلبوم ناممکن شده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
رضا مهدوی به صبا گفت:

انتشار «طبیب جان» برمبنای مرکب‌خوانی استاد شجریان/ تولید آلبوم ناممکن شده است

مدیر موسسه راوی از انتشار آلبوم «طبیب جان» با صدای علیرضا وکیل منش خبر داد و گفت انتشار آلبوم به دلیل گرانی ها ناممکن شده است.

رضا مهدوی آهنگساز و مدیر موسسه راوی در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا درباره کارهای خود چنین اطلاع رسانی کرد: هفته پیش آلبومی با نام «طبیب جان» را وارد بازار کردیم. اشعار این آلبوم از مولانا، حافظ و سعدی است و علیرضا وکیل منش خوانندگی و حسین قاسمی زاده آهنگسازی این آلبوم را برعهده داشت.

به گفته وی، این آلبوم که برمبنای «نوا» مرکب‌خوانی استاد شجریان تولید شده توسط موسسه راوی منتشر شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا خود آلبومی را به عنوان آهنگساز آماده پخش ندارد چنین توضیح داد: متاسفانه جلسات و برنامه‌های اداری و اجرایی تا چند وقت اخیر به اندازه‌ای وقتم را گرفته که کمتر فرصت برای آهنگسازی برایم پیش می‌آید، ولیکن درصدد هستم تا در آینده ای نزدیک کاری را آماده کنم.

این آهنگساز ادامه داد: دلیل دیگری که باعث کم کاری در این حوزه شده به گران بودن شرایط تولید برمی‌گردد. برای گردآوری یک گروه کوچک باید هزینه بسیار کرد، همچنین شیوع کرونا باعث شده امکان گردآوری اعضای ارکستر کنار هم فراهم نباشد.

وی در انتها گفت: سال پیش دو آلبوم به بازار عرضه کردم که هر دو بداهه‌ بود. اثر اول «سه گاه وار» و کار دوم «افشار» نام داشت که در مایه افشاری اجرا شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است