«آسیاتک» هم وارد اکران آنلاین می‌شود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی ساترا، وحید فرهمند معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا طی جلسه‌ای مشترک با محمدعلی یوسفی‌زاده مدیرعامل شرکت ارتباطات آسیاتک دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، مدیرعامل آسیاتک درباره مسیر پیش‌روی آسیاتک پیرامون سرویس‌های صوت و تصویری، نیاز جامعه و انطباق برنامه‌های آن شرکت با سیاست‌ها و مقررات سازمان تنظیم‌گر نکاتی را مطرح کرد.

یوسفی‌زاده ظهار کرد: با توجه به پیچیدگی‌های روزافزون کسب و کارهای فضای مجازی (در حوزه سرویس‌های صوت و تصویر) نیازمند مداخله جدی‌تر نهاد رگولاتوری در حوزه‌های مختلف تنظیم‌گری هستیم.

وی همچنین آمادگی شرکت آسیاتک برای ورود به حوزه اکران آنلاین را اعلام کرد و گفت: با ظرفیتی که در شرکت به وجود آمده، تلاش داریم با اخذ مشاوره درباره قواعد و الزامات موجود بتوانیم به حوزه‌های جدید ورود کنیم و همچنین از خدماتی که رسانه ملی به فعالان تحت مجوز سازمان رگولاتوری صوت و تصویر ارائه می‌دهد، بهره‌مند شویم.

معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا نیز در این دیدار با اشاره به نقش تاثیرگذار ارائه‌دهندگان خدمات دسترسی در تنظیم‌گری فضای مجازی بیان کرد: ساترا نقش پراهمیت این شرکت‌ها را درک کرده و بر همین اساس تعاملاتی را با ایشان ایجاد کرده که منجر به ارائه خدمات مطلوب در فضای مجازی می‌شود.

فرهمند در پایان عنوان کرد: نمونه بارز این موضوع، ساماندهی پایگاه‌های دانلود محتوای نمایشی است که هفته گذشته فاز دوم ساماندهی با تشکیل کنسرسیوم «محتوای فاخر ایرانی» و تشویق سرویس‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی که منطبق بر مقررات عمل کرده‌اند، آغاز شد.

/انتهای پیام