«مردگان راوی» قصه مرگ و سرنوشت است/ دختری باخبر از اسرار مردگان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۷
مریم ساحلی در گفتگو با صبا:

«مردگان راوی» قصه مرگ و سرنوشت است/ دختری باخبر از اسرار مردگان

مریم ساحلی نویسنده رمان «مردگان راوی» که به تازگی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است، درباره آن توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، رمان «مردگان راوی» به قلم مریم ساحلی به تازگی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

نویسنده این رمان درباره حال و هوای این رمان به صبا توضیح داد: «مردگان راوی» داستان زندگی پر از سوال دختری است که به چهل سالگی نزدیک می‌شود.‌ او در مقطعی از زمان، مردگان اطرافش را می‌بیند و از رازهای زندگی‌ آن‌ها باخبر و نگاهش نسبت به زندگی، مرگ و انسان‌ها تغییر می‌کند.

وی افزود: جریان این داستان در یکی از سال‌های اخیر رخ می‌دهد.

‌نویسنده «بی‌خلوتی» درباره ایده نگارش «مردگان راوی» عنوان کرد: مرگ و سرنوشت انسان، موضوعی است که همواره آدمی به آن اندیشیده است و دستمایه نگارش داستان‌های بسیاری تاکنون بوده است.

ساحلی با اشاره به اینکه ایده نگارش این داستان از سال‌ها پیش با او بوده است، افزود: مدت زمانی که نگارش «مردگان راوی» طول کشید، حدود یک سال بود.

این نویسنده هچنین عنوان کرد: پیش از «مردگان راوی» ۴ مجموعه داستان در پیشینه فعالیت‌های من درج شده است و این کتاب نخستین تجربه من در عرصه داستان بلند است اما در حال حاضر مشغول نگارش کتاب جدیدی نیستم.

«مردگان راوی» نوشته مریم ساحلی در ۹۶ صفحه به قیمت ۲۲ هزار تومان در انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده و روانه بازار کتاب شده است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است