اجراهای «پنهان خانه پنج در» فردا از سر گرفته می‌شود/ دولت صنم زیاد دارد به ما نمی‌رسد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
آرش فلاحت پیشه در گفتگو با صبا:

اجراهای «پنهان خانه پنج در» فردا از سر گرفته می‌شود/ دولت صنم زیاد دارد به ما نمی‌رسد!

آرش فلاحت پیشه درباره آخرین وضعیت اجرای «پنهان خانه پنج در» و حمایت های دولت توضیحاتی داد.

آرش فلاحت پیشه کارگردان نمایش «پنهان خانه پنج در» درباره جزییات اجرای این نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری صبا گفت: از پنجم تیرماه ۹۹ اجرا را آغاز کردیم و با توجه به پروتکل های بهداشتی، بلیت فروشی برای نصف سالن و … پیش رفتیم، در این وضعیت جلب اعتماد مردم ساده نبود و با شبی حدود بیست و پنج تماشاگر شروع شد و خوشبختانه تا هفته گذشته و قبل از تعطیلی یک هفته ای تالار مولوی استقبال خوب بود.

او افزود: اما متاسفانه در ادامه به نامه ای از سوی استانداری با موضوع تعطیلی سالن های تئاتر برخوردیم که عواقب منفی آن دامن ما را گرفت. البته دوباره از فردا و پس از تعطیلی یک هفته ای تالار مولوی اجرا را آغاز می کنیم ولی با این تفاوت که به طور قطع جذب مخاطب و اعتمادسازی سخت خواهد بود.

این کارگردان با تحلیل بررسی تئاتری ها در شرایط کنونی بیان کرد: تئاتر همیشه وضعیت نابسامان و مدیریت ضعیفی داشته و انتهای اولویت های دولتمردان بوده است الان هم که کار کردن در این حوزه سخت تر از سخت شده است. ما از هر متولی و دولتمرد و … بریدم و فقط تلاش می کنیم که پابرجا بمانیم اما خیلی از بچه ها نمی‌توانند تاب بیاورند که منجر به خانه نشینی و یا مهاجرتشان می‌شود.

او با اشاره به اینکه کل زندگی‌اش را صرف هزینه «پنهان خانه پنج در» کرده است، اظهار کرد: به شخصه تمام زندگی ام را برای «پنهان خانه پنج در» هزینه کردم که حتی اگر در بهترین حالت یعنی مانند قبل از عید و پیش از شیوع کرونا بودیم هزینه ها برنمی گشت و باید در سالن های دیگری اجرا می کردیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم حالا تصور کنید در این شرایط بحرانی چه کاری می‌توانم انجام دهم تا بتوانم به نتیجه برسم؟!

فلاحت پیشه در پایان درباره حمایت های که قرار بود از گروه های تئاتری اتفاق بیفتد، عنوان کرد: حمایت ها و کمک ها در حد حرف باقی ماند، اتابک نادری به‌ عنوان مشاور قادر آشنا نمایش های در حال اجرا را با هدف حمایت لیست کردند. آخرش هم گفتند دلخوش نباشید چون دولت آنقدر صنم دارد که به ما نمی رسد و فقط اسامی را لیست کردیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500