«کوکاکولا» ۳۱ تیر روی صحنه نمی‌رود/ تغییر در ساعت اجرای دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹

«کوکاکولا» ۳۱ تیر روی صحنه نمی‌رود/ تغییر در ساعت اجرای دوم

نمایش «کوکاکولا» به کارگردانی نصیر ملکی جو روز سه‌شنبه 31 تیرماه به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) روی صحنه نمی‌رود.

به گزارش صبا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، نمایش «کوکاکولا» به کارگردانی نصیر ملکی جو در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) اجرایی نخواهد داشت.

این در حالی است که این نمایش روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه استثنائا ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

«کوکاکولا» عنوان تازه ترین نمایش تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر است که از روز یکشنبه ۲۹ تیرماه به نویسندگی، طراحی و کارگردانی نصیر ملکی جو و بازی سیاوش چراغی پور و پگاه کاظمی ساعت ۱۹:۴۵ به مدت زمان ۷۰ دقیقه میزبان مخاطبان تئاتر است.

در توضیحات این نمایش آمده است: «نمایش کوکاکولا، در سه اپیزود اتفاق می‌افتد. داستان، حولِ محورِ موضوعِ مصرف گرایی افراطی در جوامعِ مدرن، مساله «اوبیسیتی» یا همان بیماری فربه‌گی منتج از استفاده بیش از اندازه از غذاهای آماده، رستوران‌ها، غداهای کنسروی و غیره است.  

ساختارِ اپیزودیک و روایتِ از هم گسیخته، استفاده غیر معمول از رنگ و شکلِ ویژه ادواتِ صحنه، این اثر نمایشی را به شمایلی از یک اجرای پست مُدرن نزدیک کرده است.

این نمایش به افراد پایین  ۱۶ سال توصیه نمی شود.

انتهای ییام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است