مشغول بازی در «بوم و بانو» هستم/ بیشتر وقتم صرف تدریس می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
رحیم نوروزی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «بوم و بانو» هستم/ بیشتر وقتم صرف تدریس می‌شود

رحیم نوروزی می‌گوید این روزها مشغول بازی در سریال «بوم و بانو» است که پس از توقف تصویربرداری به دلیل کرونا دوباره از سرگرفته شده است.

رحیم نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب هستم. بازی من در این سریال از سال گذشته آغاز شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تصویربرداری برای مدت‌ها تعطیل شد اما به تازگی کار دوباره آغاز شده است.

وی افزود: فعالیت مجدد گروه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، البته به شخصه معتقدم زندگی جریان دارد و نمی‌توان آن را متوقف کرد به ویژه که فیلمسازی برای عده بسیاری تنها منبع درآمد است.

بازیگر «دخترم نرگس» بیان کرد: در فیلم سینمایی «پشت دیوار خوشبختی» ساخته جاوید خوشبختی نیز حضور داشتم. این فیلم سینمایی که در شهریار فیلمبرداری شده درباره قاچاق چوب در شمال کشور است.

نوروزی در پایان مطرح کرد: این روزها بیشتر وقتم صرف تدریس در دانشگاه علمی کاربردی می‌شود. همچنین باید بگویم سریال «دخترم نرگس» جدیدترین کاری است که من در آن حضور دارم و هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است