قطعه‌ای را برای ابراز ارادت به حضرت علی خواندم/ انتشار «فال حافظ» و «پرواز» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷
شهرام زندی در گفتگو با صبا:

قطعه‌ای را برای ابراز ارادت به حضرت علی خواندم/ انتشار «فال حافظ» و «پرواز»

شهرام زندی از ضبط و انتشار آثار جدید خود با عنوان «فال حافظ» و «پرواز» خبر داد.

شهرام زندی خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: چند اثر جدید دارم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و عنوان آن ها «فال حافظ» و «پرواز» است. این آثار به زودی از طریق سایت های معتبر و فضای مجازی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این خواننده با اشاره به اینکه به زودی یک اثر مناسبتی منتشر می کند، تاکید کرد: این اثر را به سفارش صدا و سیما ساخته ام که در مدح حضرت علی (ع) است که این اثر در مرحله ضبط قرار دارد. من ارادت خاصی به حضرت علی (ع) دارم و واقعا این اثر را با علاقه قلبی خواندم.

وی درباره برگزاری کنسرت در بحران کرونا خاطرنشان کرد: من از صمیم قلب به کسانی که عزیزان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست دادند تسلیت می گویم و به پرستاران و پزشکان که در این چند ماهه شبانه روزی کار کردند خداقوت می گویم. من با برگزاری کنسرت در این شرایط اصلا موافق نیستم زیرا این بیماری اگر بیشتر از این شیوع پیدا کند برای همه ما بد می شود. من خودم چندین ماه است که بیکار هستم ولی سلامتی مردم برایم خیلی مهم است ‌و تا زمانیکه این بیماری از بین نرود کنسرتی برگزار نمی کنم.

این خواننده در پایان گفت: متاسفانه وضعیت موسیقی پاپ اصلا خوب نیست و واقعا نمی دانم قرار است این نوع موسیقی به چه سمتی برود. هیچ نظارتی روی این نوع موسیقی ها که به اسم موسیقی پاپ ارائه می شود وجود ندارد و هر روز شرایط بدتر از روز قبل می شود. در موسیقی پاپ صدا از بین رفته است و مخاطبان فقط به ملودی توجه می کنند و به همین دلیل است که پیشرفتی در این موسیقی به وجود نمی آید.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است