آغاز تصویربرداری بخش‌های دفاع مقدس «ایل‌دا»/ عکس‌های جدید رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵

آغاز تصویربرداری بخش‌های دفاع مقدس «ایل‌دا»/ عکس‌های جدید رونمایی شد

تصویربرداری بخش‌های مربوط به سکانس‌های دفاع مقدس سریال «ایل‌دا» از عصر روز جمعه (27 تیرماه) در خرم آباد آغاز شد.

به گزارش صبا، تصویربرداری بخش‌های مربوط به سکانس‌های دفاع مقدس سریال «ایل‌دا» از عصر روز جمعه ۲۷ تیرماه در خرم آباد آغاز شد که علیرضا سبط‌ احمدی تهیه‌کننده مجموعه «ایل‌دا» عنوان کرد: سکانس‌های مربوط به جنگ در لوکیشن‌های بازسازی‌شده نیاز به پیش تولید مجدد و آماده‌سازی و انتقال تجهیزات و اداوات نظامی دارد که در روزهای گذشته انجام شده است.

وی افزود: روز گذشته ۲۸ تیرماه با حضور جعفر دهقان (استوار کاکاوند)، محمد کمانگیر و محمدرضا نجفی کار تصویربرداری آغاز شد که در این بخش صحنه‌های مربوط به پاسگاه و ژاندارمری را جلوی دوربین خواهیم برد و در روزهای آتی دیگر بازیگران در منطقه خرم آباد جلوی دوربین خواهند رفت.

سبط احمدی در پایان درباره زمان پخش سریال گفت: پیش‌بینی ما برای تصویربرداری فاز دفاع مقدس دو ماه خواهد بود. با توجه به زمان پخش سریال که در مهرماه است همزمان کارهای فنی در حال انجام است. امیرحسین صادقی صداگذاری کار را آغاز کرده و رضا خسروی موسیقی مجموعه را خواهد ساخت همچنین چند روز آتی عادل مدنی -طراح جلوه‌های ویژه بصری- در خرم آباد حاضر خواهد شد تا بتوانیم صحنه‌ها را بر اساس ویژوال افکت تصویربرداری کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است