حمله میکی رورک به رابرت دنیرو/ خجالت‌زده‌ات می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴

حمله میکی رورک به رابرت دنیرو/ خجالت‌زده‌ات می‌کنم

میکی رورک در یک پست اینستاگرامی به رابرت دنیرو از اینکه او را دروغگو خطاب کرده انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رَپ، میکی رورک بازیگر سرشناس آمریکایی نامزد اسکار بار دیگر کینه و عداوت قدیمی خود با رابرت دنیرو را به سرخط خبرهای روز برگرداند. رورک تهدید کرد ستاره «مرد ایرلندی» را شرمنده و خجالت زده کند.

میکی رورک در پست اینستاگرامی روز جمعه (۱۷ جولای) خود با گذاشتن عکسی از رابرت دنیرو در فیلم «کازینو» نوشت: هی رابرت دنیرو، درسته که من دارم با تو حرف می زنم تو یک بچه نق نقوی لعنتی هستی، دوستی اخیرا به من گفت تو به روزنامه ها گفته بودی میکی رورک دروغگو است و همه اش حرف مفت می زند.

بحث های میان دنیرو و رورک به سپتامبر سال گذشته برمی گردد جایی که میکی رورک مدعی شد دنیرو مانع از حضور او در فیلم «مرد ایرلندی» شده است ادعایی که نماینده های رابرت دنیرو آن را رد کردند و اعلام کردند هیچ وقت بحثی درباره حضور رورک در فیلم «مرد ایرلندی» نشده و هیچکس از او نخواسته در فیلم بازی کند.

میکی رورک در ادامه کپشن پست روز جمعه خود نوشت: گوش کن آقای خشنِ فیلم ها، تو اولین شخصی هستی که تاکنون من را دروغگو خطاب کرده آن هم در یک روزنامه، اجازه بده چیزی به تو بگویم وقتی تو را ببینم به خدا قسم، به مادربزرگم، به برادرم قسم صددرصد تو را خجالت زده می کنم.

کینه و دشمنی دنیرو و رورک به زمان فیلم «قلب فرشته» (۱۹۸۷) ساخته آلن پارکر برمی‌گردد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است