کیانو ریوز به موجود نیمه ایزد نیمه بشری بدل می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
در کتاب کمیکی به قلم خودش؛

کیانو ریوز به موجود نیمه ایزد نیمه بشری بدل می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کیانو ریوز ستاره کانادایی هالیوود در حال نگارش کتاب کمیکی 12 جلدی با محوریت کاراکتری فناناپذیر شبیه به خودش است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از کولایدر، کیانور ریوز ستاره سینما در حال نگارش کتاب کمیکی با محوریت کاراکتری خشن و جاودان شبیه به خود است.

کتاب کمیک «BRZRKR» درباره مردی زوال‌ناپذیر است که قرن‌هاست روی کره زمین گشت می‌زند و اکنون برای انجام ماموریت‌هایی سری به استخدام دولت آمریکا درآمده است. این اثر حماسی و اکشن همچنین شامل ماشین‌آلاتی خشن و فناناپذیر است که احتمالا طرفداران این دست دنیاهای فانتزی را به سوی خود جلب خواهد کرد.

کیانور ریوز پروژه ۱۲ قسمتی این کتاب کمیک را به همراه مت کینت برای استودیوی BOOM! می‌نویسد. ریوز در بیانیه رسمی خود در وبسایت استودیوی بوم گفته است: من از بچگی عاشق کمیک‌ها بودم و آن‌ها تاثیر هنری عمیقی روی من گذاشته‌اند. امکان خلق «BRZRKR» و کار با بزرگانی چون مت کینت، الساندرو ویتی، بیل کربتری، کلم رابینز، رافائل گرمپا و دیگر بچه‌های استودیوی بوم همچون رویایی‌ست که به حقیقت پیوسته است.

مت کینت آرتیسیتی آمریکایی و چهره‌ای شاخص در صنعت کمیک‌ است. او سابقه کار روی پروژه‌های بزرگی چون «مرد عنکبوتی» و «لیگ عدالت» را دارد و تا کنون ۶ بار نامزد دریافت جایزه آیزنز و ۶ بار نامزد دریافت جایزه هاروی – از ارزشمنترین مراتب افتخار در دنیای کمیک- شده و یک جایزه هاروی را به ارمغان آورده است. کینت درباره این پروژه گفت: بهترین نوع همکاری آن است که هر یک از شرکا چیزی منحصر به فرد را سر میز بیاورند. «BRZRKR» معجونی‌ست از همه چیزهایی که ما عاشقش هستیم: جنگجویی جاودان با مخلوطی از توطئه‌ها، امور معنوی، اکشن و خشونت.

در خلاصه داستان کتاب کمیک «BRZRKR» آمده است: مردی نیمه بشر نیمه خدا به نام BRZRKR به نفرینی عجیب دچار شده است و آن یک خشونت و تندی ابدی است. او قرن‌ها در زمین می‌چرخد تا سرانجام پناهی می‌یابد و آن چیزی نیست جز کار برای دولت آمریکا برای حضور در نبردها و درگیری‌هایی که چنان خطرناک هستند، کسی یارای حضور در آن را ندارد. در عوض این کار BRZRKR به یکی از بزرگترین خواسته‌های خود می‌رسد: دلیل و چرایی وجودی فناناپذیرش و نحوه خاتمه دادن به آن.

قسمت اول این مجموعه قرار است در ماه اکتبر عرضه شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است