مستند زندگی شهید لشگری در پیش‌تولید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳

مستند زندگی شهید لشگری در پیش‌تولید

فیلم مستند زندگی شهید لشگری به کارگردانی عرفان واقفی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، به زودی ساخت مستند سرلشگر خلبان شهید حاج حسین لشگری کلید می‌خورد.

افشین لشگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در این باره گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته فیلم مستند شهید حسین لشگری به زودی مراحل آغازین خود را سپری می‌کند.

مسئول کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر افزود: به زودی با همکاری مسئولان شهرستانی استانی و کشوری امیدواریم بتوانیم این فیلم را آنطور که شایسته جایگاه این شهید است تولید کنیم.

لشگری اعلام کرد: قرار است این فیلم ۶۵ دقیقه‌ای به کارگردانی عرفان واقفی و نویسندگی محمدرضا کشتکار، عرفان واقفی و همچنین با حضور بازیگران مطرح کشور و چندین لوکیشن در شهرهای تهران، قزوین و البته شهر ضیاءآباد جلوی دوربین برود.

وی با اشاره به زمان شروع پروژه بیان کرد: فیلمنامه اولیه طرح توسط کارگردان فیلم آماده و نگارش شده است که امیدوارم با حضور در منزل شهید لشگری در شهر ضیاءآباد با مساعدت همه مسئولان در نزدیک ترین زمان ممکن پروژه آغاز شود. در صورت مهیا شدن شرایط تولید و حمایت‌های صورت گرفته از سوی استاندار، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران مراحل ساخت و پیش تولید آن به زودی توسط کارگردان و عوامل فیلم شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است