بازدید از رویدادی ۲۷ ساله در یکی از قدیمی ترین گالری های تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
پیشنهاد آخر هفته؛

بازدید از رویدادی ۲۷ ساله در یکی از قدیمی ترین گالری های تهران

جمعه 11 مرداد، رویداد «صد اثر، صد هنرمند» 27 ساله می شود و آثاری از 228 هنرمند پیشکسوت و جوان روی دیوار یکی از قدیمی ترین گالری های تهران می رود.

به گزارش صبا، «صد اثر، صد هنرمند» عنوان نمایشگاه سالانه گالری گلستان و قدیمی ترین رویداد هنرهای تجسمی است که بیست و هفتمین دوره آن، عصر جمعه ۱۱ مرداد در گالری گلستان گشایش خواهد یافت.

این رویداد یکی از قدیمی ترین رویدادهای هنرهای تجسمی ایران است که تابستان هر سال برگزار می شود و آثاری از هنرمندان پیشکسوت و جوان در زمینه نقاشی و مجسمه در این گالری کوچک تنگاتنگ هم چیده و پیش روی مخاطبان عرضه می شود.

گالری گلستان که رویکرد اصلی آن معرفی و نمایش آثار هنرمندان جوان است، در این دوره از نمایشگاه سالانه خود نیز سهم بیشتری را برای هنرمندان جوان و به ویژه هنرمندان شهرستان ها قائل شده است.

در این نمایشگاه آثار ۲۲۸ هنرمند به نمایش درخواهد آمد و فرصت مناسبی برای علاقه مندان آثار هنری و خریداران این آثار است که با توجه به بودجه خود آثار هنری را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بیست و هفتمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند» عصر جمعه یازدهم مرداد در گالری گلستان واقع در دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ کار خود را آغاز می کند و تا سی ام مردادماه دایر خواهد بود.

فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است