رایان گاسلینگ و کریس اوانز بازیگران گرانترین پروژه نتفلیکس شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
در فیلمی به کارگردانی برادران روسو؛

رایان گاسلینگ و کریس اوانز بازیگران گرانترین پروژه نتفلیکس شدند

رایان گاسلینگ و کریس اوانز بازیگران پروژه 200 میلیون دلاری نتفلیکس به کارگردانی برادران روسو شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، رایان گاسلینگ در حال آماده شدن برای جدال با کریس اوانز در فیلم هیجانی جدید نتفلیکس با نام «مرد خاکستری/The Gray Man» است. این فیلم را برادران روسو کارگردانان و نویسندگان فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» براساس یک مجموعه پرفروش از مارک گرینی کارگردانی خواهند کرد.

بنا به اعلام خبرگزاری ددلاین، فیلم «مرد خاکستری» با بودجه سنگین ۲۰۰ میلیون دلار توسط سرویس رسانه آنلاین نتفلیکس ساخته می شود. با این رقم این فیلم به گرانترین پروژه اوریجینال نتفلیکس تبدیل می شود.

برادران روسو پیش از این چندین فیلم موفق را چه از نظر گیشه و چه از نظر انتقادی برای استودیوهای فیلمسازی مارول با حضور کریس اوانز ساخته اند که فیلم های «کاپیتان آمریکا» و «انتقام جویان» از جمله آنها هستند.

کمپانی تازه تاسیس برادران روسو با نام «AGBO» نیز قرار است در این فیلم به عنوان تهیه کننده فعالیت کند.

«مرد خاکستری» داستان کورت جنتری مامور عملیاتی سابق سیا با بازی گاسلینگ است که به یک آدمکش مبدل شده است او اکنون توسط یکی از همکاران سابقش با نام لوید هانسن با بازی اوانز تعقیب می شود. برادران روسو معتقدند این داستان که قصه اش شبیه مجموعه فیلم های «بورن/Bourne» است با مرکزیت رایان گاسلینگ پتانسیل چندین قسمت شدن دارد.

جو روسو در این باره به ددلاین گفت: تصمیم داریم با این ایده یک فرنشایز و دنیای سینمایی ایجاد کنیم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است