بازی ویدیویی «جومانجی» عرضه می‌شود/ جستجوی گیمرها در جنگل | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
تلفیق دوباره سینما و بازی‌‌

بازی ویدیویی «جومانجی» عرضه می‌شود/ جستجوی گیمرها در جنگل

کمپانی سونی قصد دارد تا قبل از اکران قسمت بعدی فیلم «جومانجی»، از بازی ویدیویی این جعبه بازی اسرارآمیز رونمایی کند.

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، کمپانی سونی بازی ویدیویی «جومانجی» را بر اساس داستان این فیلم و برای پلتفرم‌های مختلف بازی‌های ویدیویی منتشر می‌کند. این بازی دسامبر امسال و پیش از اکران «جومانجی ۳» عرضه خواهد شد.

«جومانجی» نام فیلمی فانتزی و ماجراجویانه است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۵ و با بازی رابین ویلیامز فقید عرضه شد. این فیلم اقتباسی سینماییست از کتابی کودکانه به همین نام که در سال ۱۹۸۱ و به قلم کریس فن آلسورگ منتشر شد. داستان فیلم درباره یک جعبه‌بازی اسرارآمیز به نام جومانجی است که بازیکنان خود را به داخل دنیای عجیب و خطرناکش می‌کشاند.

سال ۲۰۱۷ دنباله‌ای مستقل و کمدی از این فیلم با نام «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» اکران شد که ستارگانی چون دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، نیک جوناس در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» بر خلاف انتظار بسیار خوش درخشید و نزدیک به ۹۴۰ میلیون دلار فروش کرد؛ موفقیتی که حالا سونی‌پیکچرز را متقاعد کرده است تا با «جومانجی» به عنوان یک فرانچایز یا همان برند تجاری برخورد و از آن در انواع اقسام گونه‌های سرگرمی بهره‌برداری کند.

بر اساس تیزر منتشر شده، بازی ویدیویی «جومانجی» مانند فیلم از چهارشخصیت اصلی بهره می‌برد که درون جنگل رها شده‌اند. این بازی‌ویدیویی هم به صورت آفلاین چهار نفره و هم برای بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و کاربران می‌توانند یکی از چهار شخصیت دکتر اسمولدر بریواستون، رابی روندهوس، مو فینبار و یا پروفسور شلی اوبرون را برای بازی برگزینند.

ریچارد تاون رییس کمپانی سازنده بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تبدیل دنیای عجیب و غریب، خطرناک و جذاب جومانجی به یک بازی ویدیویی، رویایی
بود که برای استودیوی ما به وقوع پیوست و ما را به سمت ساخت چیزی حقیقتا خاص هل داد.

در این بازی هر کاربر با همرای سه عضو دیگر تیم خود وظیفه دارند به دنبال جواهرات مفقود بگردند تا دنیای جومانجی را نجات دهند.

بازی «جومانجی» برای کنسول‌های XBox، پلی‌استیشن، نینتندو و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است