کارمندان گمرک در حال ممیزی کاتالوگ‌ها و مجلات با «برچسب آبی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲

کارمندان گمرک در حال ممیزی کاتالوگ‌ها و مجلات با «برچسب آبی»

نمایشگاه انفرادی عکس «برچسب آبی» از تاریخ 27 تیر تا 7 مرداد ماه در گالری اکنون گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، گالری اکنون از ۲۷ تیر تا ۷ مرداد ماه میزبان نمایشگاه انفرادی آثار عکاسی جاوید تفضلی با عنوان «برچسب آبی» خواهد بود.

تفضلی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: «کارمندهای گمرک هر روز هزاران صفحه از کاتالوگ‌ها و مجلاتی را که می‌خواهند وارد کشور شوند باید ورق بزنند و تصاویر و عکس‌های آن‌ها را با توجه به آیین نامه‌های گمرک و مقررات کشور بررسی کنند. کارمند‌هایی که شاید بی هیچ سابقه هنری بدون هیچ هیجانی نسبت به آنچه که در یک عکس در حال اتفاق است، هر آنجایی را که احساس می‌کنند آن تصویر از خطوط مقررات خروج کرده است با برچسبی آبی رنگ می‌پوشانند.

این برچسب‌های بی‌قواره روی تکه‌ای از یک عکس خود به اتفاق دیگری تبدیل می‌شوند و گویی همچنان که در حال پنهان کردن چیزی هستند همان را هم آشکار می‌کنند. اتفاق تلاقی یک عکس با برچسب‌های آبی خود ترکیبی منحصر به فرد را تولید می‌کند از آنچه که در پازل ذهن یک مخاطب اتفاق می‌افتد.»

نمایشگاه «برچسب آبی» از تاریخ ۲۷ تیر تا ۷ مرداد ماه در گالری اکنون به نشانی اصفهان، اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر، پلاک ۹ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است