فصل دوم «عشق، مرگ و روبات‌ها» ساخته می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۴
کارتون‌ِ بزرگسالان جواب داد؛

فصل دوم «عشق، مرگ و روبات‌ها» ساخته می‌شود

نتفلیکس با اعلام تصمیم خود مبنی بر ادامه ساخت مجموعه «عشق، مرگ و روبات‌ها» از حضور جنیفر یو نلسون برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند در تیم ساخت این پروژه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی نتفلیکس برای ساخت فصل دوم مجموعه انیمیشنی «عشق، مرگ و روبات‌ها» چراغ سبز نشان داده و از جنیفر یو نلسون کارگردان به‌نام این حوزه برای همکاری در فصل جدید دعوت به عمل آورد.

جنیفر یو نلسون فیلمساز ۴۷ ساله کره‌ای-آمریکایی و از معدود کارگردانان زن در دنیای انیمیشن است. او سابقه ساخت آثاری چون قسمت‌های دوم و سوم «پاندای کونگ‌فوکار» را در کارنامه خود دارد و قرار است به عنوان کارگردان ناظر به فصل دوم یا به تعبیر دیوید فینچر جلد دوم این اثر بپیوندد.

در مورد تاریخ عرضه و تعداد قسمت‌های فصل جدید هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

فصل اول مجموعه انیمیشنی «عشق، مرگ و روبات‌ها» در ۱۵ مارچ سال جاری میلادی و در قالب ۱۸ اپیزود کوتاه عرضه شد. هر کدام از این قسمت‌ها داستانی حول محور موضوع عشق، مرگ و یا دنیای روبات‌ها را در ژانری متفاوت و با تکنیکی متفاوت روایت می‌کند. در ساخت این مجموعه نویسندگان و کارگردانان گوناگونی از استودیوهای مختلف حضور داشته و دیوید فینچر بزرگ و تیم میلر کارگردان «ددپول»، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند.

میلر در هنگام عرضه فصل نخست «عشق، مرگ و روبات‌ها» گفته بود: این مجموعه، پروژه رویایی من و ترکیبی از عشق من به انیمیشن و داستان‌های حیرت‌انگیز است. من بسیار هیجان‌زده‌ام که افق کارهای خلاقه چنان تغییر کرده است که هم‌اکنون می‌توان شاهد انیمیشن‌های مخصوص بزرگسالان باشیم.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است