نمی دانم با بازیگران سوسول ایرانی چطور می توان رالی سه و چهار را ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۷
سعید ابوطالب مطرح کرد:

نمی دانم با بازیگران سوسول ایرانی چطور می توان رالی سه و چهار را ساخت

سعید ابوطالب تهیه کننده «رالی ایرانی 2» گفت نمی داند با بازیگران سوسول ایرانی چطور می توان قسمت های سه و چهار این مجموعه را ساخت.

به گزارش خبرنگار صبا،مراسم رونمایی از «رالی ایرانی ۲» که سری دوم آن با گذشت ۶ سال عرضه شده است، شامگاه سه شنبه ۲۱ خرداد ماه با حضور عوامل و بازیگران آن در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

آرش معیریان کارگردان، اولین کسی بود که در مراسم سخنرانی کرد و گفت: «رالی ایرانی» پروژه ای است که به خاطر اقتضائاتش صرفا در ۸ روز فیلمبرداری شده و برخلاف دیگر سریالها است که چندماه صرف فیلمبرداری آنها می شود.

وی افزود: ما ۶ گروه در فصل دو داشتیم که همراه هر تیم یک تیم فیلمبرداری هم بوده است. روال کار این گونه بوده که شرکت کننده ها در جریان ریز مسائل و حوادث نباشند و همین ویژگی، اتفاقات خوبی را چه پشت دوربین و چه جلوی دوربین رقم زده است.

فاش نشدن جزئیات پروژه بر جذابیت کار افزود

این کارگردان ادامه داد: ما فقط کلیات کار را به کسانی که همکاری را پذیرفته بودند گفته بودیم و فاش نشدن جزئیات، باعث شد ۸ روز مداوم با شیرینی ها و تلخی ها، دلخوری ها، حوادث و ماجراهای گوناگون همراه باشیم. از بازیگران سوال کرده بودیم آیا راضی هستید در تمام این لحظات، تصویر شما با دوربین ثبت شود و آنها پذیرفتند و با تمام مسائل و مخاطرات کار همراهی کردند.

من اگر جای شرکت کننده ها بودم جا می زدم

معیریان تاکید کرد: جا دارد از تک تک شرکت کننده ها تشکر کنم. خود من اگر در خیلی از لحظات جای دوستان بودم از ادامه مسیر جا می زدم و کنار می کشیدم اما دوستان ما نشان دادند کار فیلمسازی برایشان ارزش دارد و پای کار ماندند. پروژه ای که ۷۰ نفر را به فعالیت و چالش کشید و در این بین باید از گروه تدوین به سرپرستی حسین بیات که ۱۵۰۰ ساعت فیلم و راش را دیده و با نهایت دقت مونتاژ کرده تشکر کنم. «رالی ایرانی» پروژه ای است که طول آن کوتاه است اما عرضش پهن است و چیزی کم از سریالهای عظیم ندارد.

در ادامه فرزاد حسنی نیز دومین تجربه در عرصه نمایش خانگی را جذاب و دلنشین توصیف کرد و گفت: در این مجموعه مراودات فردی شرکت کننده ها، نحوه قرار گرفتن آنها در مخاطرات، نحوه مواجهه و پنهان کردن احساسات و عواطف و نکات جذاب بسیاری را می بینیم که برای مخاطبان و به ویژه کسانی که سلبریتی ها را دنبال می کنند جذاب خواهد بود.

وی با اشاره به ظاهرش با موهای کوتاه، به ایفای نقش خود در نمایش «هوس و هفت دقیقه» در کنار امیر کربلایی زاده، لیلا بلوکات و… اشاره کرد و یادآور شد: هرکسی با سعید ابوطالب کار نکرده در خسران است و مفهوم عمیق مومن و حزب الهی را در او می توانید بازشناسی کنید. آرش معیریان هم مرد خوشرو با دانش گسترده در عرصه سینما است که دلم برای او ضعف می کند.
 
رالی ایرانی ۲ را ببینید تا بدانید چقدر سختی کشیدیم

امیرعباس گلاب نیز در سخنانی گفت: رالی ایرانی سرشار از اتفاقات هیجان انگیزی بود که باید ببینید تا بدانید چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. این کار را ۸ ماه پیش آغاز کردیم و اکنون آلبوم «قله» من نیز منتشر شده که تیتراژ «رالی ایرانی» هم یکی از قطعات آن است. ما در این پروژه سختی زیادی کشیدیم. از همکاری با آقایان معیریان و ابوطالب خرسندم و از هم تیمی خوش تیپم فردین ناجی هم تشکر می کنم که کارهای سخت را در حین مسابقه انجام می داد.

فردین ناجی هم در این زمینه اظهار کرد: بهترین اتفاق برای من در این برنامه به جز همکاری با ابوطالب و معیریان و دوست شدن با هنرمندان، این بود که من و امیرعباس چند سال است پروسه های مختلف زندگی را با هم هستیم و خوشحالم حالا از این همراهی یک یادگاری هم داریم.

نیما شاهرخ شاهی «رالی ایرانی» را بسیار زیبا، عجیب و هیجان انگیز خواند و از اینکه به پروژه دعوت شده ابراز خرسندی کرد. سپس از سعید فتحی روشن که به گفته او اجرای بسیار توانمندی در «عصر جدید» داشته دعوت کرد روی سن بیاید و آرزو کرد او در مسابقه اول شود.

امیدوارم تجربه رالی ایرانی دوباره تکرار شود

سالی باسما بازیگر لبنانی پروژه، حضور در این کار را باعث افتخار خود دانست و در حالی که با تلفیق عربی و انگلیسی و فارسی سخن می گفت، بیان کرد: بسیار خوشحالم به ایران آمدم چون بسیار زیباست. امیدوارم این کار را دوست داشته باشید. نیوشا نیز در این پروژه خواهر من بود و خوشحالم با او هم گروه بودم. امیدوارم این تجربه دوباره تکرار شود.

سمیرا حسینی دیگر بازیگر سری دوم «رالی ایرانی» گفت: از کار کردن با آقایان ابوطالب و معیریان در این پروژه لذت بردم. امشب جای خانم متین ستوده هم گروهی ام خالی است و از من خواست سلام او را به همه برسانم. تماشای سریال ما را از دست ندید چون بسیار هیجان انگیز است. گرچه بعضی جاها به ما استرس وارد شد و حالمان بد شد‌ اما حالا به آن روزها می خندم گرچه آن موقع کار واقعا سخت بود.

امیدوارم به انگلیسی حرف زدنم نخندید

نیوشا ضیغمی نیز آرش معیریان را بااخلاق و آرام ترین و باسوادترین کارگردان توصیف کرد و گفت: من نمی خواستم سر این پروژه بیایم به ویژه به این خاطر که دخترم تازه به دنیا آمده بود. در «رالی ایرانی» هم خوش و هم سخت گذشت و همه چیز عجیب و جذاب بود. هم تیمی شدن من  با خانم سالی بازیگر لبنانی هم که او را از قبل نمی شناختم برایم جذاب بود. در برخی مواقع من باید مسائلی را سریع به او توضیح می دادم و امیدوارم به انگلیسی حرف زدنم نخندید و کار را هم دوست داشته باشید.

نمی دانم با بازیگران سوسول ایرانی چطور می توان رالی سه و چهار را ساخت

ابوطالب نیز در ادامه تصریح کرد: در این پروژه خیلی به خانم ضیغمی سخت گذشت اما او بسیار حرفه ای بود. ما شرایطی را به او قول داده بودیم که محقق نشد و بچه کوچک او را نتوانستیم کنارش داشته باشیم. از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم در آینده در پروژه بهتر و سبک تری با ایشان همکاری داشته باشبم. به بازیگران نازک نارنجی پیشنهاد می کنم اصلا سمت رالی ۳ و ۴ نیایید.

وی افزود: امروز خانم سالی باسما از پیدا کردن اسپانسر لبنانی برای سری های بعد خبر داد و درباره ایده هایش نیز به من توضیح داد. من هم گفتم با بازیگران سوسول ایرانی چطور می توان این ایده ها را عملی کرد.

صادق سهلانی سرمایه گذار پروژه نیز در سخنانی گفت: خوشحالم در جمع هنرمندان هستم. این اولین تجربه سرمایه گذاری من در عرصه هنر است و با توجه به نیاز امروز جامعه نفس کار فرهنگی بسیار خوب و جذاب است.

سعید فتحی روشن نیز اظهار کرد: پس از اجرایی که در «عصر جدید» داشتم همه گفتند کارهای من عجیب و جادویی است اما جادوی واقعی اینجا اتفاق می افتد.

در بخش پایانی این مراسم که با حضور چهره هایی چون رضا توکلی، سامان گوران و دیگر هنرمندان عرصه سبنما همراه بود چکیده ای از قسمت های نخست «رالی ایرانی ۲» به نمایش گذاشته شد.

این مجموعه سه شنبه ها از طریق شبکه نمایش خانگی، فیلیمو و سایت http://Iranianrally.com قابل تهیه و تماشا است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است