دلم نمی‌آید قطعه شاد منتشر کنم/ برگزاری کنسرت جان مردم را به خطر می‌اندازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
مجتبی کبیری در گفتگو با صبا:

دلم نمی‌آید قطعه شاد منتشر کنم/ برگزاری کنسرت جان مردم را به خطر می‌اندازد

مجتبی کبیری از انتشار چند اثر جدید خود تا یک ماه آینده خبر داد و گفت در این شرایط به صلاح نیست کنسرت ها برقرار شوند.

مجتبی کبیری خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: چند اثر جدید در حال ضبط دارم که این آثار تا یک ماه آینده منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. یکی از این آثار رمانتیک و عاشقانه است که خودم این تک ترک را خیلی دوست دارم. اثر دیگر «امپراطور» است که این قطعه در مراحل نهایی قرار دارد و کارهای آن به زودی در استودیو تمام می شود.

وی افزود: همچنین من دو تک تِرک دارم که خیلی شاد هستند و این آثار چند ماه پیش آماده شده بود ولی به دلیل اینکه بیماری کرونا هر روز جان هموطنانمان را می گیرد دلم نمی آید این قطعات شاد را منتشر کنم زیرا واقعا خودم را در غم تک تک مردم شریک می دانم.

خواننده آلبوم «ساز مخالف» با اشاره به اینکه وضعیت هنرمندان موسیقی در شرایط کرونا بحرانی شده است، تاکید کرد: متاسفانه هیچ یک از مسئولان توجهی به هنرمندان نمی کنند البته چند روز پیش متوجه شدم که قرار است به هنرمندان تئاتر و سینما وامی تعلق گیرد ولی هنرمندان موسیقی مظلوم واقع شده اند و هیچ یک از مسئولان حتی حالی از آن ها نمی پرسند. من نمی دانم چرا خانه موسیقی به عنوان یک نهاد اصلا توجهی به حال هنرمندان موسیقی نمی کند. تمامی مسئولان سر هر ماه حقوق خود را می گیرند و اصلا برایشان مهم نیست زندگی یک هنرمند در این شرایط بحرانی چطور می گذرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت آنلاین با شکست مواجه شد، خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که برگزاری کنسرت آنلاین در کشور ما جوابگوی مخاطبان نیست زیرا اگر خوب بود و مخاطبان استقبال می کردند ادامه دار می شد. موسیقی و هنرمندان این حوزه باید از نزدیک با مخاطب ارتباط برقرار کنند در نتیجه برگزاری این کنسرت مورد توجه مخاطبان قرار نمی گیرد.

خواننده آلبوم «اتاق ساکت» افزود: همچنین در شرایط فعلی فقط باید به فکر سلامتی مردم باشیم و هنرمندان نباید تا زمانیکه بحران کرونا تمام نشده است کنسرت برگزار کنند زیرا هر روز تعداد زیادی از مردم عزیزمان را از دست می دهیم پس نباید فقط به فکر جیب خودمان باشیم و سلامتی مردم باید در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: من چندین کنسرتم در خارج از کشور لغو شد و واقعا ضرر کردم ولی ترجیح می دهم تا پایان کرونا صبر کنم تا خودم و مخاطبان دغدغه نداشته باشیم و نگران حال هواداران نباشم.

بیشتر بخوانید

برپایی کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصد از تعطیلی بهترست/ لزوم دیدار با مخاطب

همه همراهی کنیم تا کنسرت‌ها از سر گرفته شود/ برگزارکنندگان کنسرت نباید دلسرد شوند

هزینه برپایی کنسرت خیلی بالا رفته است/ قیمت بلیت افزایش نیابد

اعلام دلیل باز نشدن سایت فروش بلیت کنسرت‌ها/ گرفتن مجوز طول می‌کشد

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است