بردلی کوپر جانشین دی‌کاپریو می شود/ «کوچه کابوس» دل تورو در انتظار ستاره

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، بردلی کوپر در حال مذاکرات اولیه برای پیوستن به «کوچه کابوس» محصول سرچ‌لایت به کارگرانی گی‌یرمو دل تورو است.

منابع نزدیک به پروژه گفته اند اخیرا بردلی کوپر پیشنهادی برای بازی در فیلم «کوچه کابوس» دریافت کرده است، هرچند هنوز قراردادی امضا نشده است.

بردلی کوپر قرار است در این پروژه جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو که پیش از این گفته شده بود نقش اول فیلم است، شود. همکاری دی‌کاپریو با این پروژه بعد از آنکه توافقی حاصل نشد، به پایان رسید.

گی‌یرمو دل تورو کارگردان مکزیکی برنده جایزه اسکار این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. او همچنین به همراه کیم مورگان فیلمنامه «کوچه کابوس» را به طور مشترک نوشته است.

«کوچه کابوس» بازسازی فیلمی به همین نام ساخته کمپانی فاکس محصول سال 1947 میلادی است. در نسخه اصلی که براساس رمان «کوچه کابوس» نوشته ویلیام لیندسی گرشام است، تایرون پاور در نقش یک کلاهبردار جوان جاه طلب بازی می کند که با یک زن روانپزشک که از او هم حتی حقه بازتر است، هم پیمان می شود.

«کوچه کابوس» را دل تورو پاییز امسال کلید می زند.

گی‌یرمو دل تورو این فیلم را پس از موفقیت کم نظیر فیلم آخرش «شکل آب» که چندین جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد، می سازد.

بردلی کوپر ستاره احتمالی این فیلم نیز آخرین بار سال 2018 با فیلم «ستاره ای متولد می شود» در مقام کارگردان و بازیگر بسیار خوش درخشید. «ستاره ای متولد می شود» در کنار چندین نامزدی جایزه اسکار توانست بیش از 400 میلیون دلار در گیشه بدست آورد.

بردلی کوپر به تازگی در پروژه «قاچاقچی» به کارگردانی کلینت ایستوود نیز ظاهر شده است.

محمدامین شکاری