«کاپیتان آمریکا» از ابرقهرمان ۶ ساله قدردانی می‌کند/ حاوی عکس دلخراش | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
با ارسال سپر معروف خود؛

«کاپیتان آمریکا» از ابرقهرمان ۶ ساله قدردانی می‌کند/ حاوی عکس دلخراش

«کاپیتان آمریکا» از ابرقهرمان 6 ساله تقدیر می‌کند کریس ایوانز پسرکی 6 ساله را که با به جان خریدن جراحتی سنگین، خواهرش را از چنگال سگی مهاجم نجات داد، ستود و او را قهرمانی واقعی خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کریس ایوانز ستاره سینما و بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» با تشکر از پسرکی ۶ ساله به نام بریجر واکر که با دفاع از خواهر خود برابر حمله یک سگ دچار مجروحیتی شدید از ناحیه صورت شده است، او را یک قهرمان خواند و گفت سپر کاپیتان آمریکا را برای او خواهد فرستاد.

ایوانز به او گفت: مطمئن هستم در چند روز گذشته این را زیاده شنیده‌ای، اما اجازه بده من هم یک بار دیگر بگویم: رفیق! تو یک قهرمانی!

او اضافه کرد: کاری که تو انجام دادی بسیار شجاعانه و ایثارگرانه بود. خواهرت خوش شانس است که برادر بزرگتری همچون تو دارد. پدر و مادرت باید به تو افتخار کنند.

ایوانز در ادامه ستایش خود از این پسر کوچک گفت: همین جوری مرد باقی بمان، ما به آدم‌های شبیه تو نیاز داریم. طاقت بیار، من می‌دانم بهبودی زخم‌ها طاقت‌فرساست، ولی بر اساس آن‌چه من دیدم فکر نمی‌کنم چیزی بتواند جلوی تو را بگیرد.

نیکول نوئل، عمه این پسر ۶ ساله اولین کسی بود که با انتشار ویدیویی داستان برادرزاده خود را در شبکه‌های اجتماعی همرسان کرده و از بازیگران مجموعه «انتقام‌جویان» طلب حمایت کرد. او در ویدیوی خود توضیح داد که روز ۹ جولای برادرزاده ۶ ساله‌اش برای دفاع از خواهر خود برابر حمله یک سگ وارد عمل شده و این موضوع باعث جراحت شدید او شده است تا جایی که پزشکان مجبور شده‌اند ۹۰ بخیه روی صورت پسرک بزنند.

بریجر بعد از آن‌که سر و صورتش چندین بار توسط سگ گاز گرفته شد، توانست دست خواهر خود را گرفته و او را به جایی امن برساند.  او بعدا گفت اگر کسی قرار بود بمیرد، آن فرد من بودم.

در ویدیوی پست شدده توسط نیکول آمده است: بعد از زدن ۹۰ بخیه توسط پزشکی ماهر، بریجر برای استراحت به خانه آمد. ما عاشق پسر کوچولوی شجاع خود هستیم و می‌خواهیم تمام ابرقهرمانان از ورود جدیدترین عضو به گروهشان مطلع شوند.

مارک رافلو، بری لارسون، رابی امل و گرانت گاستین دیگر ستاره‌هایی هستند که این پسر کوچک را تحسین کرده‌اند. رافلو برای او نوشت: آدم‌هایی که منافع دیگران را مقدم بر خود می‌دانند، قهرمان‌ترین انسان‌هایی هستند که می‌شناسم. من حقیقتا به شجاعت و قلب تو احترام گذاشته و آن را می‌ستایم.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است