جواد مولانیا «زعفران» را اجرا می‌کند/ شناسایی افراد مستعد برای تولید محتوای طنز | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۸

جواد مولانیا «زعفران» را اجرا می‌کند/ شناسایی افراد مستعد برای تولید محتوای طنز

«زعفران» با اجرای جواد مولانیا از جمعه 27 تیر با اهداف شناسایی افراد مستعد و آموزش‌‌‌های ضمنی برای تولید محتوای طنز ارزشمند از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «زعفران» یک برنامه صبح جمعه‌ای با اجرای جواد مولانیا است که از جمعه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
محمد سلوکی تهیه‌کننده «زعفران» درباره ویژگی‌های این برنامه توضیح داد: در «زعفران» که با رویکرد ایجاد ساعاتی خوش برای مخاطبان صداوسیما تولید می‌شود از بازیگران جوان تئاتری استفاده شده است و در تعریف کلی برنامه می‌توان گفت جریان تولید محتوای کمدی و طنز خط محوری «زعفران» است و به نوعی مسابقه‌ای برای ساخت ویدیوهای کمدی و طنز توسط کسانی که علاقه‌مند به این حوزه هستند، محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: شناسایی افراد مستعد و آموزش‌‌‌های ضمنی برای تولید محتوای طنز ارزشمند از جمله اهداف این برنامه است. همیشه تصور می‌شود که تولید باید یک محصول فیزیکی باشد اما محتوا هم یک محصول است که می‌تواند به صورت حرفه‌ای تولید شود و یک جریان اشتغال‌زایی جدی را ایجاد کند.
تهیه‌کننده «زعفران» در پایان گفت: سعی می‌کنیم «زعفران» سرشار از بخش‌های شاد و طنز برای خانواده‌ها باشد و حالی خوب به همه افراد جامعه که این روزها به این فضای پرنشاط بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند، پیشکش کنیم.
«زعفران» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی و اجرای جواد مولانیا که جمعه هر هفته ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است