روایت خدمت به مردم با دست‌های خالی در «ما ایرانی‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹

روایت خدمت به مردم با دست‌های خالی در «ما ایرانی‌ها»

ششمین قسمت از برنامه «ما ایرانی ها» به میزبانی از فعال اجتماعی اختصاص دارد که اقدام به راه اندازی پویش تفکیک زباله خشک و ایجاد فضایی امن برای اهالی محله با درآمد حاصل از آن کرده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه «ما ایرانی‌ها»، در ششمین قسمت از برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، علی سلیمانی میزبان فعال اجتماعی – محیط زیستی است که در محله راه آهن تهران پویش تفکیک زباله خشک از مبدا راه‌اندازی و با درآمد حاصل از آن به زیباسازی فضای شهری و ارتقا فضای فرهنگی و معنوی محله می‌پردازد.

علی اصغر فراهانی با تشریح چگونگی مجاب کردن اهالی محله به درآمدی که از این راه به دست می‌آید، سخن می‌گوید و از هزینه این درآمد برای برگزاری اردوی فرهنگی – تفریحی برای ساکنان، برپایی مراسم‌های جشن و تامین سبد ارزاق برای خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست و بدسرپرست خبر می‌دهد.

او با این اقدام لحظات شادی را برای همسایگان خود رقم زده است. با اقداماتی که او انجام داده، در محله راه آهن زباله تفکیک نشده‌ای به دست ماموران شهرداری نمی‌رسد و کار پاکبانان در شهر در این محله از هر جای دیگری آسان‌تر شده است.

«ما ایرانی ها» برنامه ترکیبی–تولیدی و گفتگو محور، با رویکرد تزریق نشاط و حال خوب به مخاطبان، معرفی خیرین گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکاری در جامعه، تهیه و تولید شده است.

برنامه «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است