پوستر «ایده اصلی» رونمایی شد/ اکران از ۱۶ مرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵

پوستر «ایده اصلی» رونمایی شد/ اکران از ۱۶ مرداد

در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی که از 16 مرداد به سرگروهی استقلال اکران می شود، از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی، پوستر فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

احسان برآبادی طراحی پوستر را برعهده داشته است.

این فیلم پر بازیگر که در چهار کشور ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کانادا فیلمبرداری شده، از ۱۶ مرداد به سرگروهی استقلال در سینماهای کشور اکران می‌شود.

در «ایده اصلی» بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، با حضور پژمان جمشیدی و هنرمندی مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر به همراه بازیگران اروپایی: مانوس گاوراس، آندریا ماچالکیدو، ایرنا مانژوسوا، واروارا لامو، آندریاس کریستودولو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قصه این فیلم مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین‌المللی و بزرگ در سطح کشور است.

«ایده اصلی» اولین بار در بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم فجر به نمایش در آمد. همچنین تولید این فیلم در خارج از کشور توسط شرکت آریا پرسیس انجام شده است.

فیلم «ایده اصلی» با سرمایه گذاری مهدی کریمی تفرشی، شرکت توسعه گردشگری شهر آئین، آزیتا موگویی با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش تولید شده و پخش این فیلم برعهده «خانه فیلم» است.

طراح لوگوی پوستر این فیلم سینمایی بر عهده میثم میرزایی بوده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است