آغاز پخش فصل دوم «میدون» از ۲۶ تیرماه/ ترکیب هیات داوران تغییر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۸

آغاز پخش فصل دوم «میدون» از ۲۶ تیرماه/ ترکیب هیات داوران تغییر کرد

با آغاز فصل دوم جدید مسابقه کارآفرینی و تلویزیونی«میدون»، تغییراتی در ترکیب هیات داوران و شیوه داوری این برنامه صورت گرفته است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه «میدون»، فصل دوم این مسابقه تلوزیونی از ۲۶ و ۲۷ تیر به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

با توجه به تغییرات اخیر برنامه، علیرضا نبی، امیرحسین اسدی و پرویز کرمی که در فصل اول، برنامه را با قضاوت خود همراهی کرده بودند، در جمع داوران این فصل حضور نخواهند داشت.

عوامل مسابقه تلوزیونی «میدون»، ضمن تجلیل از حضور این داوران و کارشناسان در فصل اول مسابقه، سه داور جدید را در برنامه روز پنجشنبه ۲۶ تیر معرفی خواهد کرد.

همچنین مینا مهرنوش و علیرضا یونچی که به عنوان داور در فصل اول حضور داشتند، همچنان در این تیم به قضاوت عملکرد شرکت کنندگان «میدون» می‌پردازند.

در فصل اول مسابقه ۵ داور حاضر در مسابقه، ۲۰ سکه در اختیار داشتند که با توجه به عملکرد هر شرکت کننده از آن‌ها استفاده کرده و فرایند امتیازدهی انجام می‌شد اما با آغاز فصل دوم «میدون»، هر داور برای هر شرکت کننده ۷ سکه در نظر می‌گیرد و داور با توجه به ایرادهای عملکرد شرکت کننده در معرفی طرح کارآفرینانه خود از سکه‌های او کم می‌کند.

در ادامه هر شرکت کننده می‌تواند بعد از اجرا از عملکرد خود دفاع کند و آنگاه هر داور، اختیار دارد سکه‌هایی را که از هر شرکت کننده کم کرده است به یک شرکت کننده اختصاص دهد و در نهایت برنده آن قسمت مشخص می‌شود.

همچنین در فصل اول رای هیات منصفه با رای هیات داوران، برندگان مسابقه را مشخص می‌کرد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، فصل دوم مسابقه «میدون» بدون حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.

همچنین برندگان مسابقه «میدون»، به صورت ماهانه معرفی خواهند شد در حالی که در فصل اول، برندگان مسابقه به صورت هفتگی انتخاب می‌شدند.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی است که پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است