مستند «مردان خط مقدم» روی آنتن می‌رود/ روایت از خودگذشتگی انسان‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹

مستند «مردان خط مقدم» روی آنتن می‌رود/ روایت از خودگذشتگی انسان‌ها

«مردان خط مقدم» داستان انسان‌هایی است که بدون هیچ چشم داشتی، از جان و سلامتی خود برای هم نوعانشان گذشتند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه مستند روایت فتح، شیوع ویروس کرونا از جمله دغدغه‌های اخیر جهان بوده و اهمیت آن تاحدی است که فعالیت افراد در مبارزه با آن را به یک جهاد تبدیل کرده است.

در این راستا یکی دیگر از تولیدات گروه مستند روایت فتح با نام «مردان خط مقدم» ابعاد فعالیت‌های جهادی را به تصویر می‌کشد.

محمدمهدی بهرامی نژاد کارگردان مستند «مردان خط مقدم» گفت: چند ماهی است که سایه منحوس ویروس کرونا بر سر کل دنیا و کشور ما سایه انداخته است. شرایط آنقدر پیچیده شده است که نیازمند کمک همه مردم دنیا برای ریشه کنی این بیماری هستیم.

وی ادامه داد: در ایران از همان ابتدای ورود بیماری کرونا به کشور، گروه های مردمی که سابقه حضورشان را در حوادث مختلف گذشته مثل سیل،زلزله و … شاهد بودیم، شروع به فعالیت کردند و این بار همراه با کادر درمانی به مبارزه با کرونا پرداختند.

کارگردان مستند «مردان خط مقدم» با بیان اینکه این مستند روایتگر حضور یکی از این همین گروه‌های مردمی در بیمارستان مسیح دانشوری برای برداشتن باری از دوش کادر درمانی است، گفت: دیدن این فعالیت‌ها و اقدامات برای من که مستندسازی می‌کنم، دغدغه فعالیت ایجاد می‌کند، من به دنبال انگیزه‌ها و کارهایی بودم که این گروه در مواجهه با کرونا از خود نشان می‌دادند.

بهرامی نژاد درباره ساخت این مستند بیان کرد: تیم تصویربرداری ما همراه با گروه داوطلب مردمی به سراغ بیماران می‌رفتیم و این مواجهه با ویروس کرونا، بزرگترین سختی برای تولید بود ولی باید برای ثبت در تاریخ، فعالیت این نیروهای خودجوش را در روزهای سخت به تصویر می‌کشیدم و به یاری خدا این کار انجام شد. البته ناگفته نماند که بعضی از اعضای این گروه مردمی بعدتر دچار ویروس کرونا شدند.

وی در پایان اظهار کرد: در این مستند همراه با ابوذر هاشمی، امیر حسین میرصابری و دیگر دوستان تصویربرداری سعی در ثبت واقعه مهمی در روزگار فعلی داشتیم که امید است مقبول واقع شود.

مستند «مردان خط مقدم» به کارگردانی محمدمهدی بهرامی نژاد تولید شده در گروه مستند روایت فتح، پنجشنبه ۲۶ تیر، حوالی ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است