انتشارات قدیانی ۲ کتاب در زمینه روان‌شناسی منتشر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰

انتشارات قدیانی ۲ کتاب در زمینه روان‌شناسی منتشر کرد

انتشارات قدیانی دو کتاب «آیین دوست‌یابی» و «چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم؟» را روانه بازار کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، دو کتاب «آیین دوستیابی» اثر دیل کارنگی با ترجمه‌ سیدحسن حسینی در نوبت چاپ چهارم و کتاب «چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم؟» اثر دیل کارنگی با ترجمه علی ضرغام در نوبت چاپ هشتم از سوی انتشارات قدیانی روانه‌ بازار کتاب شد.

کتاب «آیین دوستیابی» یکی از معروف ترین آثار دیل کارنگی به شمار می‌رود. کارنگی که خود از روانشناسان مطرح جهان است، در سال ۱۹۹۷ به انتشار این کتاب پرداخت و در آن روش‌‎های مفیدی برای انتخاب دوست ارایه داده است. این کتاب تاکنون در آمریکا تجدید چاپ شده است.

برخی از منتقدان بر این باورند که این کتاب کارنگی توانسته درهای تازه‌ای را روی مخاطبانی که قصد دارند شانس یافتن دوست خوب را در این جهان امتحان کنند گشوده و پیشنهادهای او از منظر روانشناسانه و همین طور زوایای جامعه شناسانه او نزد مخاطبان مفید و کارساز واقع شده است. به ویژه این که این کتاب در نوع خود درمانی برای افسردگی که در حال حاضر در بسیاری از کشورها ناشی از انزوای آدم ها وجود دارد به شمار می‌رود.

دیل کارنگی در ابتدای کتاب آورده چرا و چگونه به نوشتن«آیین دوست‌یابی» پرداخته است. کتابی که در چهار بخش تنظیم شده؛ بخش نخست این کتاب به «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم» اشاره می‌کند و از مخاطب می‌خواهد تا انتقاد، نکوهش، شکایت و محکوم کردن را کنار بگذارد.

«چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم؟» سوالی است که بسیاری از مردم هر روز از خود می‌پرسند. رسیدن به این توانایی، چندان کار سختی نیست. هدف این کتاب ایجاد نیرو و روحیه جدیدی برای پایان دادن به نگرانی و لذت بردن از زندگی است.

این کتاب در هشت فصل حقایق اساسی درباره نگرانی را مطرح می‌کند و روش‌های ابتدایی برای تحلیل نگرانی، از بین بردن عادت به نگرانی، راه های کسب پرورش رفتاری ذهنی، روش های عالی غلبه بر نگرانی، راه های پیشگیری از خستگی، نگرانی، حفظ توان و روحیه بالا را همراه با مثال هایی که در زندگی نویسنده اتفاق افتاده است را مطرح می‌کند.

انتشارات قدیانی کتاب «چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم؟» را با قیمت ۴۲۰۰۰ تومان و کتاب «آیین دوست یابی» را قیمت ۴۲۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است