«تنت» یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های نولان است! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۶
با مدت زمان دو ساعت و نیم؛

«تنت» یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های نولان است!

با اعلام رسمی مدت زمان فیلم «تنت» این تازه ترین اثر نولان به یکی از کوتاه ترین فیلم های اخیر این کارگردان مبدل می شود.

به گزارش صبا به نقل از ایندیپندنت، آنطور که به نظر می رسد «تنت» تازه ترین اثر کریستوفر نولان را باید یکی از کوتاه ترین فیلم های این کارگردان در میان ساخته های اخیرش لقب داد.

بنا به اعلام هیات رتبه بندی رسانه کره، فیلم هیجانی محرمانه نولان ۱۴۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه است و با این احتساب این فیلم به یکی از کوتاه ترین کارهای نولان مبدل شده است.

اگر چه مدت زمان نزدیک به دو ساعت و نیم برای دیدن فیلم در سینما طولانی است با این حال فیلم «تنت» از فیلم «بین ستاره ای» نولان محصول سال ۲۰۱۴ که ۱۶۹ دقیقه بود بیست دقیقه کوتاه تر است. «تنت» همینطور کوتاه تر از دو فیلم آخر بتمن این کارگردان یعنی «شوالیه تاریکی برمی خیزد» که ۱۶۵ دقیقه بود و فیلم «شوالیه تاریکی» که ۱۵۲ دقیقه بود نیز است.

البته این تازه ترین اثر نولان یک دقیقه از فیلم «تلقین» محصول سال ۲۰۱۰ این کارگردان طولانی تر است. ضمنا فیلم قبلی نولان یعنی «دانکرک» نیز با مدت زمان ۱۰۶ دقیقه لقب کوتاه ترین فیلم این کارگردان را در میان آثار مشهورش از آن خود کرده بود. (فیلم کمتر دیده شده «تعقیب» محصول ۱۹۹۸ نولان در نظر گرفته نشده است.)

تاریخ نمایش فیلم «تنت» با بازی جان دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون به دلیل شیوع کرونا تا به امروز دو بار به تعویق افتاده است. این فیلم هم اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ آگوست راهی سینماها شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است