هنر مدرن به روایت «۱۰، ۲۰، ۳۰»/ نمایشگاه متولدان دهه ۴۰ تا ۶۰ در راه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
مدیر گالری طراحان آزاد به صبا گفت:

هنر مدرن به روایت «۱۰، ۲۰، ۳۰»/ نمایشگاه متولدان دهه ۴۰ تا ۶۰ در راه است

مدیر گالری «طراحان آزاد» از برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان متولد دهه 40، 50 و 60 در ادامه نمایشگاه کنونی «10، 20، 30» در این گالری خبر داد.
به گزارش خبرنگار صبا، گالری «طراحان آزاد» این روزها پذیرای نمایشگاهی از قطعاتی از هنر مدرن ایران با عنوان «۱۰، ۲۰، ۳۰ » است که روز جمعه ۱۰ خردادماه گشایش یافت.
در این نمایشگاه مجموعه ای از آثار هنر مدرن ایران متعلق به هنرمندان متولد دهه ۱۳۱۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ به نمایش درآمده است.
رزیتا شرف جهان مدیر گالری «طراحان آزاد» در گفتگو با خبرنگار صبا از برگزاری نمایشگاه دیگری در ادامه نمایشگاه «۱۰، ۲۰، ۳۰» خبر داد و گفت: در نمایشگاه آتی گالری «طراحان آزاد» با عنوان «۴۰ ، ۵۰، ۶۰» آثاری از هنرمندان متولد دهه ۱۳۴۰، ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ به نمایش درخواهد آمد.
وی قدیمی ترین اثر نمایشگاه «ده، بیست، سی» را متعلق به علی اصغر پتگر ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان مطرح ایران از جمله مسعود عربشاهی، منصوره حسینی، محمدعلی ترقی جاه، کوروش شیشه گران و … به تماشا گذاشته شده است.
شرف جهان، تعداد آثار این نمایشگاه را حدود ۱۸۰ اثر عنوان کرد که عمدتاً از مجموعه مجموعه داران گردآوری شده و برخی از آثار نیز از خود هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه دریافت شده است.
به گفته وی، قیمت گذاری آثار این نمایشگاه نیز با پیشنهاد خود هنرمندان و مجموعه داران صورت گرفته است که از ۵ میلیون تومان برای آثار چاپ دستی شروع می شود و مابقی آثار قیمت بالاتری دارند.
نمایشگاه گروهی نقاشی، عکس و مجسمه «۱۰، ۲۰، ۳۰ »  تا ۲۱ خرداد  در گالری «طراحان آزاد» به نشانی میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس برپاست.
فاطمه حامدی خواه

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است