آخر خطی ها به سوریه و لبنان می‌روند/ دردسر شاخ مجازی شدن! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹

آخر خطی ها به سوریه و لبنان می‌روند/ دردسر شاخ مجازی شدن!

مجید میرخان که این روزها تهیه‌کنندگی سریال «آخر خط» را به عهده دارد، می گوید برای ضبط بخش هایی از کار باید به سوریه و لبنان بروند و آنجا از بازیگران خارجی استفاده می کنند.
مجید میرخان تهیه‌کننده سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی به خبرنگار صبا گفت: تصویربرداری سکانس های ایران که حدود هزار دقیقه است به اتمام رسیده و در حال مذاکره با مسئولان شبکه سه برای سفر به لبنان و سوریه هستیم تا باقی سکانس‌ها را که داستان سریال در آنجا اتفاق می افتد، بگیریم.
وی با بیان این نکته که عوامل فنی سریال برای رفتن به سوریه و لبنان تغییر خواهد کرد، افزود: دو بازیگر اصلی علی صبوری و عباس جمشیدی فر و چهار بازیگر دیگر که فعلا در حال مذاکره هستیم و تا آخر هفته مشخص می شوند به همراه تیم به لبنان خواهند آمد.
این تهیه کننده خبر داد: در لبنان ۲ بازیگر خانم و چهار بازیگر آقا که لبنانی هستند به تیم اضافه خواهند شد.
به گفته وی، ۱۶قسمت سریال در ایران و حدود ۱۲۰ دقیقه از سریال در لبنان و سوریه اتفاق خواهد افتاد.
میرخان عنوان کرد: تصویربرداری سکانس های خارج از ایران تقریبا یک ماه طول خواهد کشید و فکر می کنم تا یک و ماه و نیم دیگر کار به کلی تمام شود.
تهیه کننده «آخر خط» درباره زمان پخش سریال گفت: اکنون در حال تدوین هستیم و چهار قسمت از سریال آماده پخش است. قرار بر این است که پخش «آخر خط» به صورتی باشد که تا قبل از ماه محرم سریال به اتمام برسد.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه تدوین در حال انجام است امکان دارد همزمان با ضبط در لبنان و سوریه سریال پخش شود، گفت: با توجه به این نکته که ما ۱۶ قسمت جلو هستیم و حتی در حال تدارک هستیم که در لبنان و سوریه همزمان با تصویربرداری تدوین هم انجام و برای ایران ارسال شود امکان دارد که شبکه تصمیم بگیرد همزمان با تصویربرداری در لبنان و سوریه سریال روی آنتن شبکه سه برود.
میرخان در پایان درباره داستان سریال «آخر خط» گفت: داستان دو پسر خاله با بازی علی صبوری و عباس جمشیدی فر است که برای پول درآوردن هر کاری می کنند. کارهایی که انجام می دهند خلاف نیست اما همیشه اتفاقاتی می افتد که به صورت سوتفاهم این‌ها دستگیر می شود. یک بار که آزاد می شوند یکی از بچه محل هایشان را می بینند که به دلیل آن که شاخ فضای مجازی شده پولدار شده است. این‌ها هم تصمیم می گیرند که شاخ فضای مجازی بشوند که بعد از آن که کمی معروف می شوند یک تبلیغ را در پیج خودشان قرار می دهند که خلاف بوده به همین دلیل توسط پلیس فتا دستگیر می شوند. در زندان متوجه می شوند که می توانند به طریقی از ایران خارج شوند…
شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری غزال وکیلی و مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش، سما میرخان و محمدرضا هدایتی از بازیگران سریال «آخر خط» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی هستند.
دیگر عوامل این سریال عبارتند از کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلم‌برداران: مرتضی نجفی، امیرمحمد قربانخانی؛طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه : محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

یاسمن رئیسی‌یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است