تمام‌وقت «ملکه گدایان» را می‌نویسیم/ کناره‌گیری از نگارش «دل خوش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
حامد افضلی در گفتگو با صبا:

تمام‌وقت «ملکه گدایان» را می‌نویسیم/ کناره‌گیری از نگارش «دل خوش»

حامد افضلی نویسنده سینما و تلویزیون از کناره گیری از سرپرستی گروه نویسندگان «دل خوش» خبر داد.
حامد افضلی نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با اعلام این خبر که از سرپرستی گروه نویسندگان «دل خوش» کناره گیری کرده است، عنوان کرد: من سرپرست گروه نویسندگان این مجموعه بودم؛ گروهی ۵ نفره بودیم که از سال ۹۷ برای نگارش پروژه قرارداد بستیم. گروه نویسندگان ۴ نفر از بچه های بااستعدادی بودند که نگارش فیلمنامه را برعهده داشتند. البته تجربه فیلمنامه نویسی نداشتند اما در زمینه نمایشنامه قلم زده بودند.
وی ادامه داد: در این دو سالی که ما روی پروژه کار می کردیم، چند مدیر در این مدت تغییر کردند. تا در نهایت مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج شد و ما یک تعامل خوبی با ایشان داشتیم و همفکر فیلمنامه را جلو می بردیم تا در نهایت محمدرضا حاجی غلامی به عنوان کارگردان به پروژه پیوست.
این نویسنده تلویزیون با اشاره به اینکه کار با کارگردان انتخاب شده «دل خوش» خوب پیش می‌رفت تا زمانی که کارگردانی مجموعه «پدرپسری» را برعهده گرفت، بیان کرد: محمدرضا حاجی غلامی زمانی که ساخت «پدرپسری» را به پایان رساند دوباره سر «دل خوش» بازگشتند اما این دفعه نظراتی داشتند که برای من عجیب نبود اما تیم نویسندگان با این نظرات کنار نمی آمد. در نهایت یک اختلاف سلیقه ای بین گروه بنده و کارگردان مجموعه پیش آمد. خود من هم به دلیل نگارش یک سریال شبکه نمایش خانگی وقت نداشتم نگارش سریال را برعهده بگیرم و گروه نویسندگان هم دیگر تمایلی برای ادامه کار نداشتند.
افضلی افزود: تیم نویسندگان علاقه مند بود که کار کمدی باشد اما کارگردان مجموعه نظرات دیگری داشتند. در نهایت پس از نگارش ۳۰ قسمت از این سریال با یک توافق دو طرفه و در یک فضای دوستانه از این سریال جدا شدیم. قطعا پس از این نویسنده همفکر با کارگردان به گروه اضافه و فکر می کنم یک کار خوب و ماندگار در شبکه پنج تولید خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این روزها همراه با امین محمودی تمام وقت مشغول نگارش سریال ۳۰ قسمتی «ملکه گدایان» است، گفت: من در واقع اجازه مصاحبه درباره این سریال ندارم اما می توانم بگویم زمانی تا آغاز تصویربرداری این مجموعه باقی نمانده است و با انرژی مثبت نگارش آن به خوبی پیش می‌رود.
این نویسنده تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه یک طرحی دارد که در تلویزیون تصویب شده است، اظهار کرد: این طرح برای شبکه پنج است و من سال ها به دنیال تصویب آن بوده ام. مدیران جدید تلویزیون به این طرح علاقه نشان دادند و آن را تصویب کردند. نگارش این مجموعه را پس از سریال «ملکه گدایان» شروع می کنم.
عکس از زهرا رمضانی است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است