«است» نمایش سوءتفاهم در رابطه ۲ دوست است/ اجرا در مولوی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
در گفتگو با صبا مطرح شد

«است» نمایش سوءتفاهم در رابطه ۲ دوست است/ اجرا در مولوی

پرنیا شمس کارگردان نمایش «است» این اثر را روایتی از یک رابطه دوستی عنوان کرد و از انتخاب بازیگران از بین دانشجویان ابراز رضایت کرد.
به گزارش خبرنگار صبا، نمایش «است» به کارگردانی پرنیا شمس و نویسندگی مشترک پرنیا شمس و امیر ابراهیم زاده از روز جمعه ۱۷ خرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفته است.
«است» که محصول تلاش تعدادی از دانشجویان دانشگاه سوره است در بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی توانست تندیس طراحی صحنه، تقدیر دوم بازیگری زن، تندیس بهترین متن و تقدیر دوم کارگردانی را از آن خود کرده و به عنوان اثر برگزیده معرفی شود.
پرنیا شمس در گفتگو با خبرنگار صبا با اشاره به اینکه این نمایش در مورد یک محصل دبیرستان دخترانه است، گفت: این دختر که شهرستانی است وارد یک مدرسه غیرانتفاعی در تهران می شود و با یکی از همکلاسی هایش یک رابطه صمیمی را شکل می دهد. رابطه صمیمی از طرف مدرسه و دیگر محصلان طور دیگری برداشت می شود و این موضوع باعث شکل گرفتن بحرانی در زندگی این دو نفر می شود تا جایی که یکی از آنها را از مدرسه اخراج می کنند.
وی که از دانشجویان رشته های هنری دانشگاه سوره برای بازیگری استفاده کرده است آنها را قوی ارزیابی و در پایان عنوان کرد: ما ۶ ماه برای اجرای نمایش «است» زمان گذاشته بودیم که از ۲۳ آبان ماه به صورت منظم تمرین ها را انجام دادیم.
از دیگر عوامل نمایش «است» می توان به بازیگران روانه ذابح، یاسمن رسولی، نگار رئوفی، شادی صف شکن، مهتاب کریمی، صدف ملکی و ماهور میرزانژاد و همچنین شهاب رحمانی (دراماتورژ)، پوریا اخوان (طراح صحنه)، علیرضا میرانجم (طراح نور)، لیلا طاهری (طراح لباس)، علی میرزایی (دستیار کارگردان)، مریم دیهول (طراح تیزر)، محسن بنی هاشمی (ساخت دکور) و سارا اعظم پناه، محمدحسین خسروی (دستیاران طراح صحنه) اشاره کرد.
علاقمندان می توانند برای دیدن نمایش «است» همه روزه به جز شنبه ها در ساعت ۲۰:۳۰ به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.
محمدفواد وکیلی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است