کوین هارت در فیلم محبوب کریسمس بازی خواهد کرد/ بازگشت اسکروچ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹

کوین هارت در فیلم محبوب کریسمس بازی خواهد کرد/ بازگشت اسکروچ

منابع آگاه از پیوستن کوین هارت 39 ساله به پروژه بازسازی فیلم کمدی-کریسمسی «اسکروچ» و همکاری او با پارامونت در تولید این فیلم خبر داده‌اند.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کوین هارت بازیگر و کمدین آمریکایی شریک پروژه جدید کمپانی پارامونت در بازسازی فیلم کمدی‌-کریسمسی «اسکروج – Scrooged» خواهد شد.

بنا بر گزارش‌ منابع آگاه، شراکت هارت با پارامونت، از طریق کمپانی او یعنی «HartBeat Productions» خواهد بود و علاوه بر این هارت احتمالا در نقش شخصیت اصلی فیلم نیز ایفای نقش خواهد کرد.

«اسکروج» یا عنوان مرسوم‌تر آن در میان فارسی‌زبانان «اسکروچ»، نام فیلمی کمدی محصول سال ۱۹۸۸ با بازی بیل مری و روایتی مدرن از رمانی به نام «سرود کریسمس» نوشته چارلز دیکنز است. داستان این فیلم حول یک تهیه‌کننده تلویزیونی طماع و دندان‌گرد می‌گردد که با ۳ روح آشنا می‌شود؛ ارواحی که سعی دارند حال و هوا و منش کریسمسی را به او بازگردانند. «اسکروچ» در طول سال‌های اخیر به فیلمی کالت و محبوب تبدیل شده و پخش آن از ایستگاه‌های تلویزیونی درایام تعطیلات کریسمس به سنتی ثابت بدل شده است.

کوین هارت هم اکنون خود را برای بازی در پروژه «پدری»، اقتباس سینمایی سونی از رمان پرفروش «دو بوسه برای مدی»، آماده می‌کند. او همچنین یکی از صداپیشگان فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» کمپانی یونیورسال است که اکران آن از روز جمعه ۱۷ خرداد آغاز شده است.

دیگر پروژه مهم هارت بازی در دنباله فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» است که قرار است در ماه دسامبر روی پرده بیاید.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است