یادداشت گلایه‌آمیز تهیه‌کننده «تگزاس ۲»/ قربانی بی‌معرفتی شدیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳

یادداشت گلایه‌آمیز تهیه‌کننده «تگزاس ۲»/ قربانی بی‌معرفتی شدیم

ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «تگزاس 2» در پی حذف سانس هایی از این فیلم به انتقاد از وضعیت اکران پرداخت.
سید ابراهیم عامریانبه گزارش خبرنگار صبا، ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که جایگزین فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در سینماها شد، در پی حذف برخی از سانس های این فیلم سینمایی که قرار بود پس از عید فطر نیز ۷ هفته دیگر به نمایش خود در سینماها ادامه دهد، طی یادداشتی از اتفاقات پیش آمده گلایه کرد.
در متن یادداشت که در اختیار صبا قرار گرفته، آمده است:
«سینماداران با بی مهری «تگزاس ۲» را تنها گذاشتند و این فیلم قربانی بی معرفتی شد.
من قصد اکران «تگزاس ۲» در این تایم مرده اکران را نداشتم  و به اصرار سینماداران و اعضای محترم شورای صنفی به علت نبودن فیلمی دیگر پذیرفتم که در ازای حمایت دوستان فیلم اکران شود، ولی متاسفانه در حالی که هنوز ۷ هفته به پایان اکران «تگزاس ۲» مانده، عده زیادی از سینماداران عزیز اکران این فیلم را ادامه نداده و سینماهایی هم که ادامه داده اند سانس های کمی در تایم های بد به این فیلم اختصاص داده اند.
حاضریم با سانس برابر با همه فیلم ها رقابت کنیم و مطمئن باشید برنده این رقابت ماییم چون «تگزاس ٢» فیلم شریف و بی آزاری برای خانواده هاست و شادی را به مخاطب هدیه می کند.
این فیلم بالاترین درصد رضایت مخاطب را دارد و درصد اشغال صندلی هایش بیشتر از همه فیلم های در حال اکران است و دلیلی وجود ندارد که سینماداران فیلم را رها کنند و به فیلمی که با سرمایه بخش خصوصی ساخته شده لطمه بزنند و آن سرمایه را از بین ببرند.
در کمتر از دو سال، سه فیلم پرفروش ساخته ام و این قطعا به چرخه سینما کمک می کند، ولی متاسفانه سینماداران با بی مهری تمام و بدون در نظر گرفتن این مسأله، «تگزاس ۲» را قربانی بی معرفتی کردند.

به نظرم بد نیست به عقب برگردید و به زمانی فکر کنیدکه شما فیلم نداشتید و من قصد اکران نداشتم و شما اصرار کردید و قول حمایت دادید و «تگزاس ٢» روزهای مرده تان را زنده کرد و این را هم در نظر بگیرید که سینما هم مثل زمین گرد است و مجددا بعد از این فیلم ها، فیلم پرفروش برای اکران نداریم، ولی نگران نباشید که به زودی فیلم «دینامیت» به سینماها می آید تا رکوردشکنی کند…»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است