یادداشت گلایه‌آمیز تهیه‌کننده «تگزاس ۲»/ قربانی بی‌معرفتی شدیم

سید ابراهیم عامریانبه گزارش خبرنگار صبا، ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «تگزاس 2» که جایگزین فیلم سینمایی «رحمان 1400» در سینماها شد، در پی حذف برخی از سانس های این فیلم سینمایی که قرار بود پس از عید فطر نیز 7 هفته دیگر به نمایش خود در سینماها ادامه دهد، طی یادداشتی از اتفاقات پیش آمده گلایه کرد.
در متن یادداشت که در اختیار صبا قرار گرفته، آمده است:
«سينماداران با بي مهري «تگزاس 2» را تنها گذاشتند و این فیلم قرباني بي معرفتي شد.
من قصد اكران «تگزاس 2» در اين تايم مرده اكران را نداشتم  و به اصرار سينماداران و اعضاي محترم شوراي صنفي به علت نبودن فيلمی دیگر پذيرفتم كه در ازاي حمايت دوستان فيلم اكران شود، ولي متاسفانه در حالي كه هنوز 7 هفته به پايان اكران «تگزاس 2» مانده، عده زيادي از سينماداران عزيز اكران این فیلم را ادامه نداده و سينماهايي هم كه ادامه داده اند سانس هاي كمي در تايم هاي بد به اين فيلم اختصاص داده اند.
حاضريم با سانس برابر با همه فيلم ها رقابت كنيم و مطمئن باشيد برنده اين رقابت ماييم چون «تگزاس ٢» فيلم شريف و بي آزاري براي خانواده هاست و شادي را به مخاطب هديه مي كند.
این فیلم بالاترين درصد رضايت مخاطب را دارد و درصد اشغال صندلي هايش بيشتر از همه فيلم هاي در حال اكران است و دليلي وجود ندارد كه سينماداران فيلم را رها كنند و به فيلمي كه با سرمايه بخش خصوصي ساخته شده لطمه بزنند و آن سرمايه را از بين ببرند.
در كمتر از دو سال، سه فيلم پرفروش ساخته ام و اين قطعا به چرخه سينما كمك مي كند، ولي متاسفانه سينماداران با بي مهري تمام و بدون در نظر گرفتن اين مسأله، «تگزاس 2» را قرباني بي معرفتي كردند.

به نظرم بد نيست به عقب برگرديد و به زماني فكر كنيدكه شما فيلم نداشتيد و من قصد اكران نداشتم و شما اصرار كرديد و قول حمايت داديد و «تگزاس ٢» روزهاي مرده تان را زنده كرد و اين را هم در نظر بگيريد كه سينما هم مثل زمين گرد است و مجددا بعد از اين فيلم ها، فيلم پرفروش براي اكران نداريم، ولي نگران نباشيد كه به زودي فيلم «ديناميت» به سینماها مي آيد تا ركوردشكنی كند…»