داستان های مصور «مرغابی کارلینه» و «داستان قلقلک» روی پیشخوان کتابفروشی ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۴

داستان های مصور «مرغابی کارلینه» و «داستان قلقلک» روی پیشخوان کتابفروشی ها

«مرغابی کارلینه» نوشته تیلده میشلز با ترجمه مهدی شهشهانی و «داستان قلقلک» نوشته سپیده خلیلی با تصویرگری آمنه اربابون از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
به گزارش خبرنگار صبا، داستان «مرغابی کارلینه» نوشته تیلده میشلز با ترجمه مهدی شهشهانی و تصویرگری لیلو فروم از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
در بخشی از داستان این کتاب آمده است: «از وقتی کامیون های زباله درشهر شروع به کار کردند، دیگر کسی به کارلینه آشغال جمع کن نیاز نداشت. امیل به او یک مرغابی داد. مرغابی لاغر و بیمار بود، اما کارلینه از مرغابی مراقبت کرد و به او غذای خوب داد تا این که یک روز همه چیز در خانه تمام شد. حتی نان و سیب زمینی هم نداشتند، اما مرغابی یک تخم گذاشت و…»
این کتاب برای گروه سنی «ج» نوشته شده است و با شمارگان ۲ هزار نسخه و با قیمت ۵ هزارتومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
«داستان قلقلک» نوشته سپیده خلیلی با تصویرگری آمنه اربابون نیز از دیگر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برای گروه سنی «ب» نوشته شده و در طول سال ۱۳۹۷ به چاپ سوم رسیده است.
ناظر هنری این کتاب داستان، کوروش پارسانژاد است و در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه با قیمت ۹ هزارتومان منتشر شده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است