کانون کارگردانان خانه تئاتر در جستجوی هیات مدیره جدید/جدایی دستیاران از انجمن کارگردانان

مسعود دلخواه رییس هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر و مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر در گفتگو با خبرنگار صبا درباره زمان برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر توضیح دادند.
مسعود دلخواه رییس هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر در گفتگو با خبرنگار صبا با تایید خبر انحلال هیات مدیره این کانون درباره زمان برگزاری انتخابات جدید هیات مدیره بیان کرد:زمان برگزاری انتخابات جدید هیات مدیره را به بازرس خانه تئاتر آقای مهدی قلعه  واگذار کرده ایم و دو هفته قبل از برگزاری انتخابات جدید از طرف روابط عمومی خانه تئاتر به اعضا کانون اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود: به احتمال زیاد، اواخر خرداد تا اوایل تیرماه سال جاری انتخابات دوره جدید هیات مدیره برگزار خواهد شد.
مهدی قلعه بارزس خانه تئاتر نیز به خبرنگار صبا در این باره اظهار کرد: قرار است که دستیاران کارگردان از انجمن کارگردانان جدا شوند و مجمع عمومی فقط برای کارگردانان برگزار شود که زمان دقیق برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون کارگردانان به زودی اعلام می شود.
مهدی قلعه نیز زمان برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون کارگردانان را به احتمال زیاد تا اوایل تیرماه سال جاری اعلام کرد.
پیش از این مسعود دلخواه در گفتگویی از انحلال هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر به دلیل اشتغال بیش از حد برخی از اعضا و مشغولیت‌های شخصی و هنری خودش خبر داده بود که منجر به اعلام انحلال هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر شده است.

یاسمن رئیسی یکتا