اکران «زهرمار» از ۲۹ خرداد ماه/ از مخاطبان بابت تاخیر عذرخواهی می کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹
جواد نوروزبیگی در گفتگو با صبا:

اکران «زهرمار» از ۲۹ خرداد ماه/ از مخاطبان بابت تاخیر عذرخواهی می کنم

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «زهرمار» بابت تاخیر در اکران این فیلم سینمایی از مخاطبان عذرخواهی کرد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان در گفتگو با خبرنگار صبا درباره تاخیر اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: قرار بود اکران فیلم یک هفته به تاخیر بیفتد که این تاخیر در اکران به دو هفته کشیده شد، ولی ان شاالله «زهرمار» از ۲۹ خرداد ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد و مشکل دیگری برای نمایش آن نخواهیم داشت.

وی در پایان همچنین عنوان کرد: بابت تاخیر پیش آمده در اکران فیلم از همه مخاطبان عذرخواهی می کنم، مشکلی در اکران فیلم پیش آمده بود که حل شد و امیدوارم اکران خوبی را شاهد باشیم.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که یکی از فیلم های راه یافته به بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود آمده است: رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی همکلاسی سال های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.

بازیگران اولین ساخته جواد رضویان شامل سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری، سیامک صفری می شوند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، فیلمنامه‌نویس: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، چهره‌پرداز: عبداله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، تدوین: حسن حسندوست، صدابردار: محمود خرسند، صداگذار: محمود خرسند، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا قادری، عکاس: کورش جوان.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است