خسران ۶۵۰ میلیون دلاری جانی دپ به علت سوءمدیریت مالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
ادعای ستاره سینما در دادگاه؛

خسران ۶۵۰ میلیون دلاری جانی دپ به علت سوءمدیریت مالی

جانی دپ در جلسه دادگاه شکایت خود از روزنامه سان، فاش کرد که روز تولد امبر هرد متوجه وضعیت نابسامان اقتصادی خود شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جانی دپ ستاره هالیوود در اظهارات خود در دادگاه فاش کرد که در ملاقاتی در سال ۲۰۱۶ با حسابدار خود متوجه ضرری ۶۵۰ میلیون دلاری ناظر به وضعیت مالی خود و درآمدهای حاصل از کار در صنعت سینما شده است. بنا بر گفته دپ، او درست روز تولد هرد متوجه این موضوع شده است؛ روزی که امبر هرد ادعا دارد مورد اعمال خشونت و ضرب و جرح از سوی دپ قرار گرفته است.

این گفته‌ها روز دوشنبه ۱۳ جولای در جلسه پنجم دادگاه شکایت جانی دپ علیه روزنامه انگلیسی سان مطرح شده است.

دپ علیه این روزنامه و خبرنگار آن یعنی دن ووتون بابت همسرستیز خوانده شدنش طرح شکایت کرده و خواستار اعاده حیثیت بابت اتهام کتک زدن هرد از سوی آن‌ها شده است. این بازیگر اعمال هرگونه خشوت علیه همسر سابق خود در فاصله بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را رد کرده است.

در دادگاه سلطنتی انگلستان درباره وقایع رخ داده در روز تولد ۳۰ سالگی هرد در ۲۱ آپریل ۲۰۱۶ سوال شد و او این طور پاسخ داد که در روز فوق‌الذکر به دیدار حسابدار خود رفته و متوجه وضعیت وخیم مالی خود شده است. دپ گفت در آن جلسه متوجه ضرری ۶۵۰ میلیون دلاری در اندوخته مالی خود شدم؛ امری که علت آن سوءمدیریت مالی بوده است. او در آن روز کشف کرده که به مدت ۱۷ سال مالیاتی از طرف او به نهادهای ذی‌ربط پرداخت نشده است.

امبر هرد، دیگر ستاره سینما و همسر سابق دپ، او را متهم کرده که بعد از مهمانی تولد ۳۰ سالگی هرد، از سوی جانی دپ مورد خشونت قرار گرفته است، اما دپ در دادگاه با رد این موضوع ادعا کرد این امبر هرد بوده که با مشت او را که بی توجه به تولد مشغول کتاب خواندن بوده، زده است. بنا بر ادعای او، این حمله در حدی شدید بوده که باعث کبودی چشمان دپ شده است. دپ همچنین ادعا کرد در طول عمر خود هرگز زنی را کتک نزده است.

این دادگاه همچنان ادامه دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است