ایرادهایی به «تومان» وارد کرده‌اند/ هنوز پروانه نمایش صادر نشده است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «تومان» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مرتضی فرشباف در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و مرتضی فرشباف اردیبهشت ماه در گفتگویی اعلام کرده بود که به زودی «تومان» را اکران آنلاین می‌کند اما پس از گذشته دو ماه خبری از اکران این فیلم به صورت آنلاین در دسترس نیست به همین منظور سراغ آن را از سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم گرفتیم که وی به خبرنگار صبا درباره سرنوشت اکران فیلم گفت: ما قرارداد برای اکران آنلاین بسته‌ و همه کارها را انجام داده ایم منتها پروانه نمایش هنوز صادر نشده است.

وی درباره تاخیر در دریافت پروانه نمایش توضیح داد: از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکال هایی به فیلم وارد شده و ما در حال تلاش و رایزنی هستیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم پروانه نمایش را دریافت کنیم.

این تهیه‌کننده در پایان تاکید کرد: هدف ما این است که «تومان» دیده شود حال چه به صورت آنلاین در پلتفرم‌ها باشد یا سالن‌های سینمایی و اکران عمومی. در نهایت تصمیم ما برای اکران منوط به اخذ پروانه نمایش است.

«تومان» را مرتضی فرشباف به رشته تحریر درآورده و کارگردانی کرده است و از بازیگران این فیلم می‌توان به میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت اشاره کرد.

در خلاصه داستان «تومان» آمده است: این فیلم درباره جاه‌طلبی نسل جوانان برای پیدا کردن راهی است تا بتوانند میانبر بزنند و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند به همین دلیل دست به قمار می‌زنند تا در یک مدت زمان کوتاه‌تری بتوانند طبقه اجتماعی خود را تغییر دهند و از طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/