«تحصیل‌کرده» روایتگر زندگی نویسنده است/ انتشار یکی از ۱۰ کتاب برتر ۲۰۱۸ در ایران

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، کتاب «تحصیل کرده» نوشته تارا وستوور و با ترجمه علی ایثاری‌کسمایی به تازگی از نشر آموت منتشر شد.

نویسنده این کتاب با بیانی شیوا و خواندنی، داستان زندگی‌ خود را می‌نویسد و به صراحت از فضای خانوادگی خود پرده برمی‌دارد به شکلی که می‌تواند مخاطب خود را تا آخر کتاب با خود همراه کند.

این کتاب، زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که تا سال‌ها شناسنامه نداشته و به اجبار خانواده مجبور به کار کردن است اما به سختی تحصیل می‌کند و دنیای تازه‌ای برای خود می‌سازد و در نهایت می‌تواند وارد دانشگاه‌های معروف آمریکا مانند کمبریج و هاروارد شود.

کتاب «تحصیل‌کرده» به عنوان یکی از 10 کتاب برتر سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و بیش از ۶۲ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت. این کتاب نخستین اثر وستوور است.

از علی ایثاری‌کسمایی مترجم رمان «تحصیل کرده» که یکی از پیشکسوتان حوزه روزنامه‌نگاری و ترجمه است، پیش از این دو کتاب «تاریخچه‌ی خصوصی خانه» و «صعود زندگی من» در نشر آموت منتشر شده است.

کتاب «تحصیل‌کرده» نوشته تارا وستوور و ترجمه علی ایثاری‌کسمایی در ۴۹۶ صفحه و به قیمت ۶۶ هزار تومان از سوی نشر آموت به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/